obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Verhoogt Caiway zijn snelheden nog dit najaar 2011 ?
DH64

Quote

david_meyer23 schreef:

En trouwens wij zitten met het internet via kpn en wij hebben hier vdsl2 in gouda.


Omdat jij dicht bij één van de twee centrales woont heb je het geluk dan zou je inderdaad 30 mbit download snelheid kunnen halen.
Per 100 meter neemt die snelheid al af dus wil je meer snelheid hebben/krijgen dan wat het gewone adsl 20 mbit zou kunnen leveren dan moet je dicht bij de 2 KPN grote centrales wonen gelegen aan de Boelekade en in de wijk Bloemendaal.
De VDSL2+ (FTTC) mini centrales/wijkkasten is een oplossing voor alle gouwenaren en worden om de 3 á 4 meter van elkaar geplaatst door de wijken heen en die zijn ook al geplaatst zo'n 2 jaar geleden maar worden niet gebruikt Angry

Wat is je down en upload snelheid als ik vragen mag ?
 
david_meyer23
1599989290
 
DH64
30 mbit down en 3 mbit up, dan woon je dicht bij de centrale aan de Boelekade-Centrum (VDSL2 Central Office) of die in de wijk Bloemendaal (VDSL2 Central Office)
Deze 2 centrales zijn geupgrade ik dacht zo'n jaar geleden om een deel van de gebruikers in Gouda te voorzien van iets hogere snelheden dan ADSL kan leveren.
De wijken Goverwelle, Korte Akkeren en Oosterwei vallen buiten de boot.


BBned postcode check resultaat vanaf mijn locatie verbonden met de centrale Gd-C (Gouda Boelekade) :

http://img97.imageshack.us/img97/7537...rwelle.jpg

Je ziet het VDSL komt nog geen eens in het rijtje voor.


_
Gewijzigd door DH64 op 19 november 2011, 02:45
 
Requiem

Quote

DH64 schreef:

Quote

david_meyer23 schreef:

En trouwens wij zitten met het internet via kpn en wij hebben hier vdsl2 in gouda.


Omdat jij dicht bij één van de twee centrales woont heb je het geluk dan zou je inderdaad 30 mbit download snelheid kunnen halen.
Per 100 meter neemt die snelheid al af dus wil je meer snelheid hebben/krijgen dan wat het gewone adsl 20 mbit zou kunnen leveren dan moet je dicht bij de 2 KPN grote centrales wonen gelegen aan de Boelekade en in de wijk Bloemendaal.
De VDSL2+ (FTTC) mini centrales/wijkkasten is een oplossing voor alle gouwenaren en worden om de 3 á 4 meter van elkaar geplaatst door de wijken heen en die zijn ook al geplaatst zo'n 2 jaar geleden maar worden niet gebruikt Angry

Wat is je down en upload snelheid als ik vragen mag ?


Dus het ligt er wel maar wordt niet gebruikt? Waarschijnlijk nog niet helemaal klaar gok ik Smile
 
david_meyer23
ik woon zelf in zelf in de wijk oosterwei en daar heb ik vdsl2.
 
DH64

Quote

david_meyer23 schreef:

ik woon zelf in zelf in de wijk oosterwei en daar heb ik vdsl2.


Hallo David, het klopt inderdaad wat je zegt.
VDSL2 is sinds kort nu ook eindelijk uitgerold in de Goudse wijken Oosterwei en Goverwelle, max. download snelheid is 40 mbit download ...snelheid afhankelijk afstand woning --> wijkkast

Deelnemende providers zijn: KPN, Telfort, Xs4all & Vodafone.
 
Marchidde
Caiway, negeren jullie opzettelijk snelheidsverhoging gerelateerde topics?
 
DH64
Ik hoopte met het starten van deze topic een reactie te krijgen vanuit het Caiway kamp, algehele radio stilte tot dusver Frown
 
Caiway Webcare
We waren al op de hoogte van dit topic en lezen ook mee. Echter kunnen we als Webcare niet altijd meegaan met dit soort gesprekken.

Overigens nog wel een enkel punt recht te zetten. De besluiten van Caiway zijn op dit moment onafhankelijk van een eventuele overname door KPN. Ook blijft Caiway zelfstandig als provider bestaan.

Op dit moment kunnen we nog niets los laten over eventuele snelheidsverhogingen. Uiteraard laten we het weten als er concrete plannen zijn.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DH64

Quote

Caiway Webcare schreef:

We waren al op de hoogte van dit topic en lezen ook mee. Echter kunnen we als Webcare niet altijd meegaan met dit soort gesprekken.

Overigens nog wel een enkel punt recht te zetten. De besluiten van Caiway zijn op dit moment onafhankelijk van een eventuele overname door KPN. Ook blijft Caiway zelfstandig als provider bestaan.

Op dit moment kunnen we nog niets los laten over eventuele snelheidsverhogingen. Uiteraard laten we het weten als er concrete plannen zijn.

Bert Vellekoop


Awww geen sinterklaas of kerst cadeau dit jaar te verwachten, jammer Frown
Het netwerk van Caiway is misschien nog niet geschikt voor hogere snelheden dan die van het Ultra abonnement Bert ?
Doet toch steeds pijn als je de top snelheden ziet bij bijvoorbeeld Ziggo, UPC of Zeelandnet.
Ziggo heeft zelfs plannen om hun top snelheid van 120 mbit te gaan verhogen volgend jaar naar 240 mbit Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhoogt Caiway zijn snelheden nog dit najaar 2011 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie