obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Glasvezel Benschop-Ijsselstein
benschop
Een maand geleden viel er in Benschop een brief op de mat met daarin de aankondiging dat er binnenkort een glasvezel netwerk aangelegd gaat worden in Benschop en Ijsselstein.
Helaas heb ik hier niets meer van vernomen, op de CIF site staat dat het wordt aangelegd in kwartaal 4. Al hoor je dan wel 4 weken vantevoren een aankondiging te krijgen.
Weet iemand meer over wanneer er daadwerkelijk begonnen gaat worden met aanleggen en wanneer het mogelijk is om glasvezeldiensten af te nemen?
 
benschopopglas
Wij kregen vandaag meer informatie in de bus. Een informatiekrant, een brief van de Caiway met 2 abonnementen (waarin overigens niets over glasvezel stond) en de bewuste kaart om je al dan niet aan te melden voor de aansluiting op het glas. Maar ze lopen blijkbaar toch een poosje achter op de planning...
 
benschopopglas
Bij ons is vandaag de glasvezel de meterkast binnengebracht. Nu maar wachten tot het CIF/CaiWay belieft om licht op het glas te gaan zetten. Over de glasvezelabonnementen was een paar weken terug nog niets bekend...
 
darkstalker
Bij ons in Maassluis zijn ze (van gelder telecom) ook vandaag geweest om het kastje af te monteren:
ftth
 
benschopopglas
En inmiddels via http://www.ikgavoorglas.nl een planning voor de beschikbaarheid van de glasvezel... Sad
benschopopglas voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Migow
tjaa schiet allemaal niet op. Planning halen ze allang niet meer en bij postcodecheck voor ijsselstein staat ook Zomer 2013. Eind dit jaar zou alles klaar zijn. Heb zelf aansluiting al een aantal weken en dan maar wachten tot de zomer 2013. Sorry maar ik vind het eigelijk te gek voor woorden dat zoiets zolang moet duren.
Heb maanden geleden al een folder gekregen dat ik me beeldscherm van tv al schoon kon gaan poetsen haha Blijf poetsen Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel Benschop-Ijsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie