obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing tv in gouda en omgeving
david_meyer23
Dit bericht is van belang voor abonnees van Caiway wonend in Gouda en omgeving

Als gevolg van een glasvezelbreuk kunnen klanten wonend in Gouda en omgeving, op dit moment geen gebruik maken van de dienst Televisie van Caiway.

De glasvezelleverancier werkt aan een oplossing.
Volledig herstel wordt verwacht om 00:30 uur

Onze excuses voor het ongemak.

Caiway
Network Operations Center.
 
Marchidde
Waar kan ik deze meldingen terugvinden op de website van Caiway?

Mijn fout, wel raar soms lijkt het alsof ik het niet kan zien. Hmm, nouja. Hopen dat het opgelost word.
Gewijzigd door Marchidde op 19 oktober 2011, 20:07
 
david_meyer23
http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/informatie/storingenenonderhoud hier
 
Requiem
als je op je decoder de volgende instellingen overneemt kan je wel weer tv kijken via rekam

http://www.rekam.nl/cms/index.php/component/content/article/34-digitaal

Vergeet niet te oude instellingen ergens op te schrijven om na de storing de instellingen weer terug te zetten naar de oude.
 
Marchidde
Storing woensdag 19 oktober 2011 Hendrik Ido Ambacht [Update]
Storing woensdag 19 oktober 2011 FTTH Krimpen a/d IJssel [Update]
Storing woensdag 19 oktober 2011 Gouda en omgeving
Storing woensdag 19 oktober 2011 Capelle aan den IJssel


1 glasvezelbreuk en direct alle bovenstaande plaatsen zonder TV (sommigen ook geen internet en telefonie). Getuigt dan ook weinig redundancy op het netwerk van Caiway.. Beetje provider laat zijn netwerk toch wel over meerdere / verschillende backbones lopen?
Gewijzigd door Marchidde op 19 oktober 2011, 20:36
 
david_meyer23
sinds nu weer beeld hier in gouda.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 12 2011 18:50:18:
We hebben weer geen tv en radio via Caiway hier in gouda.
Gewijzigd door david_meyer23 op 12 december 2011, 18:50
 
mimi1981
Ik woon in Reeuwijk en al sinds het begin signaalsterkte 8%. dat was toen Caiway het overnam van Recam ik dacht 3 jaar terug.
Na veel klagen en eindelijk doorhebben dat het niet aan onze thuiskabels lag zijn ze vorig jaar komen testen. Nu is er een nieuwe kabel aangelegd omdat er een kink in bleek te zitten in de straat.

We waren toen omhoog gegaan van 8 naar 40% signaalsterkte. Wij helemaal blij. Eindelijk normaal tv. Dat heeft een half jaar geduurd. Nu hebben we weer problemen met de zender. Discovery waarvoor wij Caiway genomen hebben kunnen we niet meer ontvangen. Doordat het signaal nu weer slechter geworden is hebben we boven ook geen tv meer. Nu is het met signaal versterker 80% beneden. Discovery is op 0% met bitfoutfreguenti 2000.

Boven maar weer recam ingevoerd zodat ik boven toch nog tv heb. Beneden hapert hij en om weer te bellen pfffffffff begin er behoorlijk beu van te worden. Hebben meer hier last van of zijn alleen wij de klos.
Gewijzigd door mimi1981 op 26 december 2011, 11:34
 
maanmist
Ber moet 0 zijn, schijnt het belangrijkste te zijn. Verder was bij mij de signaalsterkte ook erg zwak. Heb een versterkertje bij de Gamma gehaald voor een tientje en sindsdien is het veel beter.
Wel veel fluctuaties maar zit altijd tussen de 55 en 68 % nu.
Maar hopen dat als er straks een nieuwe glasvezelmodem komt alles beter is.
 
mimi1981

Quote

maanmist schreef:

Ber moet 0 zijn, schijnt het belangrijkste te zijn. Verder was bij mij de signaalsterkte ook erg zwak. Heb een versterkertje bij de Gamma gehaald voor een tientje en sindsdien is het veel beter.
Wel veel fluctuaties maar zit altijd tussen de 55 en 68 % nu.
Maar hopen dat als er straks een nieuwe glasvezelmodem komt alles beter is.


dat had ik eerst ook even. Het vervelende is dat als ik er geen versterker tussen heb ik helemaal geen normaal beeld heb. Discovery kan ik nog steeds niet ontvangen omdat ook met versterker die bitfout niet weggaat en frequentie op die zender op nul blijft
 
maanmist
En een keertje al de zenders opnieuw zoeken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv in gouda en omgeving', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie