obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nog steeds storing Gouda?
drau
Wat is de status van de storing Gouda van de afgelopen 3 weken?

Ik heb nog steeds regelmatig problemen met mijn internet snelheid (download / upload / ping)

(ultra abb)
1472859807
1477673059
 
DH64
Hallo drau,

Ik heb zojuist contact gehad met de helpdesk van Caiway en die bevestigd dat ze er nog steeds mee bezig zijn.
Mijn snelheid is momenteel redelijk 3,0 mbit up en 45 mbit down.
De ping was wel iets te hoog, tussen de 20 en de 30 ms.
De gewenste ping zou moeten zijn volgens de helpdesk zo rond de 10 ms.

Ik vroeg hem ook over de werkzaamheden die deze week plaatsvinden in Gouda en hij antwoordde dat het niets te maken heeft met ons probleem.
Wanneer de werkzaamheden gaan plaatsvinden die ons probleem zou moeten gaan oplossen is nog niet bekend.


Ik raad je aan om nog eens contact te zoeken met de helpdesk want jouw verbinding is wel heel erg dramatisch, dat kan tot 21:00 uur vanvond nog.
Neem je telefonie af van Caiway dan bel je gratis met je huis telefoon op nummer 1200 en dan optie 5 en vraag om je lijn te testen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 13 2011 20:25:52:



Zojuist nog even de lijn getest en de snelheid duikelt nu ook hier weer langzaam naar beneden terwijl de ping best wel goed is Frown

20:21 uur (13-9-2011)
1481154716
Gewijzigd door DH64 op 13 september 2011, 20:26
 
drau
Hallo DH64,

ik heb net Caiway aan de lijn gehad;

vandaag is men tot een akkoord gekomen om het channel bonding probleem van de modems op te lossen (heeft wel lang geduurd dan). Deze storing zit in de plaatselijke verdeelkasten van Rekam in bepaalde wijken van Gouda. (ik woon zelf in Goverwelle)

Ik heb het ticket nr van mijn storingsmelding gekregen, en daarmee kan ik bij Rekam de status van de werkzaamheden opvragen.
 
DH64

Quote

drau schreef:

Hallo DH64,

ik heb net Caiway aan de lijn gehad;

vandaag is men tot een akkoord gekomen om het channel bonding probleem van de modems op te lossen (heeft wel lang geduurd dan). Deze storing zit in de plaatselijke verdeelkasten van Rekam in bepaalde wijken van Gouda. (ik woon zelf in Goverwelle)

Ik heb het ticket nr van mijn storingsmelding gekregen, en daarmee kan ik bij Rekam de status van de werkzaamheden opvragen.


Hallo drau,

Ik woon ook in jouw wijk Smile
Goed nieuws dat ze het probleem gaan oplossen
Mijn ticket staat nog steeds open, aangemeld zo'n twee weken geleden .
Morgen ochtend ga ik contact zoeken met de storings monteur van de Rekam.
Als je tussen 09:30 en 10:00 belt met de Rekam (0182-585555) verbinden ze je door met hun storings monteur (indien mogelijk) en zou je wat vragen kunnen gaan stellen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2011 20:41:38:



Status van mijn Ultra abo op dit moment:


Test tijd: 20:39 uur
1483013469

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2011 22:56:00:
Update:

Dramatische sneheid vanavond Angry


Testen uitgevoerd rond 22:50 uur (14-9-2011)

1483217534

46906107

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 08:39:42:
_

Lekker knallen met Ultra speed op m'n vrije dag vandaag Sad


Tijd 08:33 uur (15-9-2011)
http://www.speedtest.net/result/1483798030.png

46926181

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 08:42:23:
Tijd 08:33 uur (15-9-2011)
1483798030

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 08:59:11:
Ping resultaat 08:53 uur

mjlo40

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 09:30:12:
_

Test resultaat 09:28 uur

1483853562
Gewijzigd door DH64 op 15 september 2011, 09:30
 
Caiway Webcare
De channel bonding problemen zijn inderdaad nog steeds aan de orde.

Het gaat in dit geval om een complete aanpassing van het netwerk waar het netbeheer doorgaans mee aan de slag gaat.

Dit soort werkzaamheden nemen (helaas) meer tijd in beslag dan het oplossen van andere problemen.

Uiteraard blijven we ons best doen om het zo snel mogelijk te verhelpen, afgelopen maandag is er groen licht gegeven van om de werkzaamheden van start te laten gaan.

Wanneer ik een update binnen krijg zal ik deze gelijk hier posten.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DH64

Quote

Caiway Webcare schreef:

De channel bonding problemen zijn inderdaad nog steeds aan de orde.

Het gaat in dit geval om een complete aanpassing van het netwerk waar het netbeheer doorgaans mee aan de slag gaat.

Dit soort werkzaamheden nemen (helaas) meer tijd in beslag dan het oplossen van andere problemen.

Uiteraard blijven we ons best doen om het zo snel mogelijk te verhelpen, afgelopen maandag is er groen licht gegeven van om de werkzaamheden van start te laten gaan.

Wanneer ik een update binnen krijg zal ik deze gelijk hier posten.

Bert Vellekoop


Ik hoop het Bert want we kunnen niet veel meer doen met onze kwakkelende verbindingen in Gouda.
Op dit moment kan ik nog geen eens een simpele stream bekijken.
 
Caiway Webcare

Quote

DH64 schreef:

Ik hoop het Bert want we kunnen niet veel meer doen met onze kwakkelende verbindingen in Gouda.
Op dit moment kan ik nog geen eens een simpele stream bekijken.


Zojuist telefonisch het een en ander toegelicht. In dit geval gaat er gewoon een monteur op af.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DH64

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

DH64 schreef:

Ik hoop het Bert want we kunnen niet veel meer doen met onze kwakkelende verbindingen in Gouda.
Op dit moment kan ik nog geen eens een simpele stream bekijken.


Zojuist telefonisch het een en ander toegelicht. In dit geval gaat er gewoon een monteur op af.


Nogmaals bedankt meneer Vellekoop voor het doorzetten aan de Rekam zojuist Smile
Vanmiddag zoek ik contact met de monteur van de Rekam, u hoort van mij wat het resultaat daarvan is.

Met vriendelijke groet.
 
drau
Bedoel je dat de monteur bij je thuis komt?
 
DH64

Quote

drau schreef:

Bedoel je dat de monteur bij je thuis komt?


Hallo drau,

Dat zou hij wel gedaan hebben als het probleem zou liggen bij mij thuis of aan de wijkverdeler kast maar voor zover hij op afstand kon zien/meten zag het er goed uit (geen packet loss).
Wij hebben in Gouda zoals je al weet een probleem met channel bonding en de geheugen kaarten die vol lopen maar mijn lijn vertoonde een ander probleem en dat wordt verder onderzocht door de monteur van Rekam.

Is jouw storing ook al doorgezet naar de Rekam, zo ja dan mag je contact gaan zoeken met de Rekam monteur, zoniet dan probeert eerst Caiway het probleem op te lossen binnen 5 werkdagen als ik het goed heb en dan zetten ze het pas door naar de Rekam de plaatselijke netwerk beheerder dus.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 13:51:58:
_

Gelijk maar weer even een ping test uitgevoerd:

jsm3jl

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 23:09:56:
_

Was eigenlijk benieuwd hoe het met drau zijn internet connectie is gesteld vanavond want die van mij is weer ingestort:

Test tijd: 23:00 uur

http://www.pingtest.net/result/469607...960776.png

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 23:11:42:
plaatje:

tijd 23:00 uur
46960776
Gewijzigd door DH64 op 15 september 2011, 23:11
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds storing Gouda?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie