obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
standaart internet ook sneller met glasvezel?
erwin71239
Hallo wij hebben pas een brief gekregen dat er hier glasvezel word aangelegt binnenkort, mijn vraag is daarom: worden de standaart internet snelheiden dan ook verhoogt met dit glasvezel? Of moet ik hiervoor meer gaan betalen?


Groetjes,


Erwin
 
magicwizz

Quote

erwin71239 schreef:

Hallo wij hebben pas een brief gekregen dat er hier glasvezel word aangelegt binnenkort, mijn vraag is daarom: worden de standaart internet snelheiden dan ook verhoogt met dit glasvezel? Of moet ik hiervoor meer gaan betalen?


Groetjes,


Erwin


Via http://www.caiwayglasvezel.nl kun je meer info over het glasvezel vinden.

Voor zover ik weet zijn er 3 abonnementsvormen beschikbaar voor glasvezel :

Glasvezel "SUPER" 25Mbits Down / 3Mbits Up € 32,50 P/M
Glasvezel "ULTRA" 50Mbits Down / 6Mbits Up € 49,90 P/M
Glasvezel "SUMMIT" 90Mbits Down / 90Mbits Up € 69,90 P/M

Bovenstaande prijzen zijn de prijzen en snelheden die gehanteerd worden in Loenen. En zullen mogelijk hetzelfde worden als in het westland.

Of je op je huidige standaard abonnement kan blijven zitten is voor mij niet helemaal duidelijk en zal Caiway Webcare het antwoord wel op weten.

Note voor Caiway Webcare: Mochten de prijzen of snelheden niet kloppen graag even een pm met juiste info.
 
erwin71239
Dus het word niet sneller als ze alleen glasvezel leggen en je nog steeds op het zelfde abbonement zit?
 
magicwizz

Quote

erwin71239 schreef:

Dus het word niet sneller als ze alleen glasvezel leggen en je nog steeds op het zelfde abbonement zit?


Je kan kiezen om geheel over te stappen op glasvezel.. Dan betaal je vanaf € 32,50 voor je internetabonnement.

Hier heb je ook een indicatie hoeveel het gaat kosten voor alles in 1 : http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl...allesineen

Meld je je niet aan voor glasvezel blijf je gewoon via Coax internetten en tv kijken. Laat in ieder geval wel de glasvezelmodem installeren in huis want anders als je het later wilt laten doen kost het je veel geld.
 
Adios
Ik denk nu de namen van de combipakketten over de coaxkabel en glasvezel gelijk zijn, dat de internetsnelheden op de glasvezel naar beneden gaan en gelijk getrokken gaan worden met de coaxkabel.

Dus van 50 mb ga je terug naar 35mn denk ik.
 
Caiway Webcare

Quote

Fiber90 schreef:

Ik denk nu de namen van de combipakketten over de coaxkabel en glasvezel gelijk zijn, dat de internetsnelheden op de glasvezel naar beneden gaan en gelijk getrokken gaan worden met de coaxkabel.

Dus van 50 mb ga je terug naar 35mn denk ik.


Verlagingen van de snelheid op een zelfde abonnement is nooit een optie, daar hoef je niet bang voor te zijn. Met de komst van de Combi's op de coaxkabel is er meer keuzeruimte qua internetsnelheid.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'standaart internet ook sneller met glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie