obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
problemen met Nostalgienet en NGC
hans01
Hi,

Onlangs waren bij mij nostalgienet en National geografic uit de favorietenlijst verdwenen.
Op de Samsung 7140 beiden probleemloos terug kunnen plaatsen.
Op de oorspronkelijk samsungdeconder (2 stuks) met NGC geen probleem, terug kunnen plaatsen.
Nostalgienet lukt echte niet, krijg foutmelding E48 geen signaal. Reset van de decoder lost niets op.
Helpdesk weet het ook niet
Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Ener
Al geprobeerd om de ontvanger de kanalen opnieuw te laten zoeken? Dit kost je wel je fav lijst maar lost 9 van de 10 keer dit soort problemen op.
Wel raar dat Nostalgienet weg is want daar is volgens mij niets aan veranderd, NGC is wel verplaatst naar een andere transportstroom samen met Eurosport is deze ingeruild voor Net5 HD.

http://www.dtvmonitor.net/index.php?tree=12802

Ener
 
hans01
Thanks, heb ik geprobeerd maar zonder resultaat.
Vind het ook vreemd dat het op alle 3 de standaard decoders een probleem is maar op de PVR niet
 
Ener
Ik neem aan dat je met de 'standaard' decoder de Samsung 9401R bedoeld.
wat krijg je te zien als je op preset [117] Nostalgienet 2x op de info knop drukt. onderaan de gids informatie staat de signaal sterkte BER waarde en de frequentie. wat zijn de bijbehorende gegevens daar?

Ener
 
hans01
Dat is idd de decoder die ik bedoel.
BER is 0000
frequentie 730.00 Mhz

Groet,
Hans
 
Ener
Vreemd, ik heb het hier nog even geprobeerd [wateringen] maar ik heb op de 9401r wel gewoon beeld op Nostalgienet zonder enige aanpassing. Kun je controleren wat er met de overige services binnen deze transportstroom gebeurt?

10010 ATV 1
10020 NostalgieNet
10030 Bloomberg Television
10050 3SAT
10060 Canal 24 Horas
10070 RTBF La Deux
10080 ARTE

Ener
 
hans01
Hi Ener,

Gisteravond flink bezig geweest. Linksonder in de infobalk werd het rode tekentje ook niet groen.
Op enig moment alles losgekoppeld en de aansluitingen en scart schoongemaakt. Nu werkt alles weer.
Wel toevallig dat dit voorval zich tegelijk bij beide decoders voordeed.
Dank voor je hulp!

groet,
Hans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met Nostalgienet en NGC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie