obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
instellingen Siemens Gigaset
ptim
Ik ben een nieuwe Caiway jklant, alles werkt behalve de vaste telefonie, nieuwe Giga Voip handset krijg ik niet aangemeld, geeft melding SIP registratie mislukt. Cauway meldt me dat een VOIP basis niet op de caiway modem kan,
als iemand me kan vertellen hoe ik de telefoon kan aanmelden, graag
basis werkt volgens mij de blauwe lamp brandt
 
Gigi
Beste ptim,

Hoewel het kabelmodem verbonden is met de centrale d.m.v. VOIP (SIP), is de aansluiting op het kabelmodem voor het telefoontoestel analoog. Hier moet dan ook een analoog toestel op worden aangesloten.

Bij de meeste toestellen die geschikt zijn voor SIP-registratie (zoals de Siemens Gigaset) is het mogelijk om het toestel analoog aan te sluiten (zoals u zou doen bij een normale analoge aansluiting). Sluit het toestel op deze wijze aan op het modem, en de telefoonverbinding moet werken (mits u uiteraard een Caiway Voice abonnement heeft).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen Siemens Gigaset', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Advertentie