obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe kanalen per 01-04 of alleen een placeholder ?
Kazig
Ik ben maar eens bij caiway gaan vragen hoe het nu zit met de beloofde kanalen.
Echter geloof ik het antwoord niet helemaal, ik verwacht eerder dat er contractueel het een en ander nog niet op orde is.

Er wordt ook geen termijn gegeven voor de oplossing (vragen hierover worden simpelweg niet beantwoord) en tevens is op de site van Disney nog te zien dat deze exclusief bij UPC te zien is.

Heeft iemand hier meer over gehoord ?

Reactie Caiway:

Geachte heer, mevrouw -,

In uw E-mail heeft u een vraag over Disney Channel.
De zender werkt inderdaad nog niet gezien er problemen izjn met de aanlevering van het signaal.
Wij werken nog aan een oplossing hiervoor, de melding is reeds bekend.
Hopende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.



Met vriendelijke groet, Iemand @ Servicedesk


Groeten, Kees
 
maanmist
Nieuwe kanalen worden met veel bombarie aangekondigd maar dat er zo stilletjes weleens wat wegvallen moet je per ongeluk ondervinden.
 
david_meyer23
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt:

Geachte heer, mevrouw,

Disney Channel is dé familiezender met de beste Disney-series en films. Disney Channel richt zich op kids van 2 tot 14 jaar en hun familie. Met series als Hannah Montana, JONAS, Wizards of Waverly Place, Phineas and Ferb, Zack & Cody en Sonny with a Chance is het de hele dag genieten!
Disney Channel is dé plek voor de allerleukste films. Elke vrijdagavond om 19.00 uur komen de leukste originele Disney-films tijdens de Must See Movie voorbij. Niet alleen de laatste films, maar uiteraard ook klassiekers zoals Tinkelbel en Doornroosje. Ook iedere zaterdag en zondag om 16.00 uur kun je kijken naar de beste Disney-films.

Op korte termijn worden de onderhandelingen met Disney Chanel afgerond en kunnen de abonnees met een Basic pakket het Disney Channel, 24 uur per dag bekijken.
U hoeft niets in te stellen, Disney Channel zal uitgezonden gaan worden op kanaal 21.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Servicecenter

dit kreeg ik


Edit: Namen van personen verwijderd i.v.m. de privacy. Zie ook onze disclaimer en forum regels, http://caiway.gebruikers.eu/disclaimer.php
Gewijzigd door Highway op 21 april 2011, 15:57
 
rayblo

Quote

david_meyer23 schreef:
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt:

Geachte heer, mevrouw,

Disney Channel is dé familiezender met de beste Disney-series en films. Disney Channel richt zich op kids van 2 tot 14 jaar en hun familie. Met series als Hannah Montana, JONAS, Wizards of Waverly Place, Phineas and Ferb, Zack & Cody en Sonny with a Chance is het de hele dag genieten!
Disney Channel is dé plek voor de allerleukste films. Elke vrijdagavond om 19.00 uur komen de leukste originele Disney-films tijdens de Must See Movie voorbij. Niet alleen de laatste films, maar uiteraard ook klassiekers zoals Tinkelbel en Doornroosje. Ook iedere zaterdag en zondag om 16.00 uur kun je kijken naar de beste Disney-films.

Op korte termijn worden de onderhandelingen met Disney Chanel afgerond en kunnen de abonnees met een Basic pakket het Disney Channel, 24 uur per dag bekijken.
U hoeft niets in te stellen, Disney Channel zal uitgezonden gaan worden op kanaal 21.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Servicecenter

dit kreeg ik

Edit: Namen van personen verwijderd i.v.m. de privacy. Zie ook onze disclaimer en forum regels, http://caiway.gebruikers.eu/disclaimer.php


Als je maar wel vanaf 1 april wil gaan betalen voor extra zenders terwijl deze dus niet word geleverd!
Kunnen wij hier nu korting op krijgen? Want ze halen niet het aantal beoogde zenders!
Gewijzigd door Highway op 21 april 2011, 15:58
 
david_meyer23
Op het Kanaal van Disney Channel staat dat het is uitgesteld tot oktober en tot die tijd komt Cartoon Network
 
Kazig
We worden dus lekker met z'n allen voorgelogen door Caiway. Ben nu wel benieuwd waarom ze tot dit besluit zijn gekomen. Achja communiceren is een van de vele slechte punten van Caiway.
Ik zit er nu toch wel hard aan te denken om alle diensten bij Caiway op te zeggen. Vooral het voorliegen is voor mij de laatste druppel !

P.S. Zijn er nog wel tevreden klanten ?

Gr, Kees
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe kanalen per 01-04 of alleen een placeholder ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie