obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s
joey123
Modems van het merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s. Wilt u dus optimaal gebruik maken van de nieuwe snelheden die bij het Super abonnement behoren, dan heeft u een nieuw modem nodig.
Ik heb dus een webstar >> Scientific-Atlanta !!!!!!!!!!!!!!!! dus weer een nieuwe modem ONZIN

Ik heb dus 2 jaar geleden heb abbo ULTRA gehad toen had ook 24 Mbit MAAR toen ging caiway de 32 MBIT er bij zetten
toen kon ik kiezen 50 euro of een abbo naar benenden dat heb ik toen gedaan een abbo zakken naar super 37.50 €

Maar toe had ik ook 24 Mbit met die zelfde modem en nu komen ze met de smoes dat tie niet verder dan 20 Mbit kan !!!

Ze MOETEN zeker weer meer geld hebben, ik weet wel hoe het zit hoor ze knijpen ons NU tot 20 Mbit bestel je
die nieuwe modem dan zetten ze je snel WEL naar die 25 Mbit HEEL SLIM CAIWAY

grt ronald

graag een reactie die het met mij eens zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
jiggy1965
IK!!!

Modems van het merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s. Wilt u dus optimaal gebruik maken van de nieuwe snelheden die bij het Super abonnement behoren, dan heeft u een nieuw modem nodig.
http://bit.ly/h7nOPG


De fabrikant van Scientific-Atlanta zegt dat hij makkelijk tot ruim 40 Mbps komt:
http://bit.ly/eH7Ooz

Product Specifications
RF Downstream
Maximum Data Rate:
41.4 Mbps for 64 QAM and 55.2 Mbps for 256 QAM, 8 MHz channel

RF Upstream
Maximum Data Rate:
5.12 Mbps for QPSK
10.2 Mbps for 16 QAM
30.0 Mbps for A-TDMA and SCDMA
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Advertentie