obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
plaatsing CAM-CI module op LED TV
fiska
ik heb behoorlijk wat problemen gehad met het goed aansluiten van de CI-module op mijn LED TV van samsung UE32B7020 , mijn tips:
1. plaats de CI module en je kaart nog niet in de televisie
2. installeer de firmware Upgrade File (ver.T-CHUCIPDEUC-2006.0) op je computer en kopieer de map bij het uitpakken op een USB stick en upgrade dit op de televisie;
3. zet de televisie terug op fabrieksinstellingen en loop de handleiding af die via deze link is te raadplegen: http://home.kpn.nl/telge017/bestanden/samsung_cam.pdf
4. plaats eerst de CI-moduele in de televisie en zorg dat het verificatieproces wordt opgestart
5. plaats je kaart
6. schakel naar nederland 1 en 2 en het zou vervolgens moeten werken

PS dit heeft mij heel wat tijd gekost, maar nu eindelijk prachtig HD beeld
 
magicwizz

Quote

fiska schreef:
ik heb behoorlijk wat problemen gehad met het goed aansluiten van de CI-module op mijn LED TV van samsung UE32B7020 , mijn tips:
1. plaats de CI module en je kaart nog niet in de televisie
2. installeer de firmware Upgrade File (ver.T-CHUCIPDEUC-2006.0) op je computer en kopieer de map bij het uitpakken op een USB stick en upgrade dit op de televisie;
3. zet de televisie terug op fabrieksinstellingen en loop de handleiding af die via deze link is te raadplegen: http://home.kpn.nl/telge017/bestanden/samsung_cam.pdf
4. plaats eerst de CI-moduele in de televisie en zorg dat het verificatieproces wordt opgestart
5. plaats je kaart
6. schakel naar nederland 1 en 2 en het zou vervolgens moeten werken

PS dit heeft mij heel wat tijd gekost, maar nu eindelijk prachtig HD beeld


Thnx fiska voor deze mooie tip.. Ik zal dit onderwerp als sticky omdopen. Hier zullen veel mensen iets aan kunnen hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'plaatsing CAM-CI module op LED TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe tv + ci+module CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 19 jun 2019
Advertentie