obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen Verbinding...
TuuT
hoi allemaal

ben ik 1.5 maand lid bij caiway (telefonie en bellen),en ja hoor het 3de weekend weer verbindingsproblemen precies in het weekend als er geen helpdesk is te bereiken !
wat wordt ik hier "godverdomme" moe van !
zijn er nog meer die dit probleem hebben ? ook na spanningsloos maken van ARRIS modem heb ik geen goede signalering hoe het hoort....


gaarne reacties gevraagd !!!!
 
maanmist
Hier in 2675 geen problemen.
Doet alles het niet meer of alleen internet?
Als telefoon het nog wel doet zit het toch ergens anders.
 
TuuT

Quote

maanmist schreef:
Hier in 2675 geen problemen.
Doet alles het niet meer of alleen internet?
Als telefoon het nog wel doet zit het toch ergens anders.
 
TuuT
internet en bellen is beide NIET mogelijk !
 
DH64

Quote

TuuT schreef:
hoi allemaal

ben ik 1.5 maand lid bij caiway (telefonie en bellen),en ja hoor het 3de weekend weer verbindingsproblemen precies in het weekend als er geen helpdesk is te bereiken !
wat wordt ik hier "godverdomme" moe van !
zijn er nog meer die dit probleem hebben ? ook na spanningsloos maken van ARRIS modem heb ik geen goede signalering hoe het hoort....


gaarne reacties gevraagd !!!!


Vermeld aub nog even waar je woont (postcode gebied), misschien zijn er leden in jouw gebied die dit ook kunnen bevestigen.

Doe even een test op deze site: http://speedtest.caiway.nl/ndt/ en vermeld eventueel de resultaten ervan op het forum in deze thread of stuur ze naar de helpdesk van Caiway.
Gewijzigd door DH64 op 20 maart 2011, 20:18
 
TuuT
nou na 3 uur GEEN verbinding te hebben gehad werkt alles weer hoe het hoort,mijn postcode is 2676AH Maasdijk.
zijn er nog meerdere die zo nu en dan uren GEEN verbinding hebben,het blijft een raadsel ben ik bang voor...
waarschijnlijk volgend weekend zal het wel weer gebeuren,morgen gelijk naar Caishop,dit is belachelijk !
 
maanmist
Heb het hier ook een tijdje gehad, en ik weet zeker met jou nog vele anderen.
Zit meestal toch wel in een of andere wijkkast.
Hoewel resetten of opnieuw opstarten ook weleens wil helpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Verbinding...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie