obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft wel 25mb bij Super
jongkind
Sinds vorige week heb ik het Super abonnement, eerdere ervaringen heb ik niet, daarvoor het 8Mb (Premium?) abonnement. Overigens, men vertelde dat ik een nieuw modem moest aanschaffen, hiervoor gebruikte ik ook een Webstar modem, ik had verwacht die voor het Super abonnement te kunnen gebruiken, dat was niet het geval, ik snap overigens niet waarom.
 
jiggy1965
Heb je die Webstar modem nog toevallig? Dan zou je misschien kunnen testen hoe hoog je snelheid daarmee is. Wel raar dat je dan zelf een nieuw modem aan moet schaffen om de beloofde snelheid van je abbo te moeten kunnen halen. Een beetje provider zou dan toch een vervangende modem erbij moeten leveren als ze de snelheid verhogen. Eentje die de snelheid ook aan kan. Hoewel een Webstar modem dat toch ook moet kunnen. Nu is het nog maar de vraag of ik de snelheid wel haal als ik straks een Arris modem uit eigen zak moet betalen en 'm niet voor niets aanschaf.
 
jongkind

Quote

jiggy1965 schreef:
Heb je die Webstar modem nog toevallig? Dan zou je misschien kunnen testen hoe hoog je snelheid daarmee is. Wel raar dat je dan zelf een nieuw modem aan moet schaffen om de beloofde snelheid van je abbo te moeten kunnen halen. Een beetje provider zou dan toch een vervangende modem erbij moeten leveren als ze de snelheid verhogen. Eentje die de snelheid ook aan kan. Hoewel een Webstar modem dat toch ook moet kunnen. Nu is het nog maar de vraag of ik de snelheid wel haal als ik straks een Arris modem uit eigen zak moet betalen en 'm niet voor niets aanschaf.


Yep, maar volgens mij gaat dat niet werken: bij het activeren van het nieuwe modem moest ik op de CaiWay website het MAC adres van het nieuwe modem opgeven, m.a.w., via het oude modem heb ik geen toegang meer.
 
jiggy1965
En na MAANDEN bellen en emailen met de helpdesk komen ze er nu pas mee dat mijn modem niet hoger kan dan 20 mb? En al die tijd was het zogenaamd mijn eigen schuld?

http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/internet/wijzigingeninternetabonnementenper1-5-2011

Wat een bagger klantenservice zeg!!!!!
 
jiggy1965
Eerste smoes van Caiway: het zou een Webstar modem zijn uit 2009!
Wel nog steeds eentje die volgens Webstar's eigen specs 40mbit/s aan zou moeten kunnen! Dus ze lullen uit hun nek!

Quote

Het modem wat u gebruikt is een Webstar uit het jaar 2009.
Inmiddels is dit een veroudert modem.
In gevallen is de snelheid van 25 Mbit te halen met dit modem en de software die momenteel beschikbaar is.
Echter kan het zo zijn dat door verschillende factoren de snelheid niet volledig haalbaar is.
Dit zal in de verbinding niet een echt schokkende reactie geven doordat de snelheid schikbarend minder is.

Om er zeker van te zijn dat u de snelheid kan halen raden wij u aan om het modem te upgaden naar een Arris modem.
Dit Docsis 3 modem is voorbereid voor de snelheid en de snelheid die in de toekomst aangeboden zal gaan worden.

Omdat u een al Super abonnement heeft komt u niet in aanmerking voor de actie.
Deze actie is voor klanten die een Premium abonnement hebben.
De kosten voor het modem zijn dan 69,-.

U kunt in overweging nemen om een VOIP abonnement te gaan gebruiken bij Caiway, u krijgt het Arris modem dan kosteloos bij het Voip abonnement.

Hopende u voldoende op de hoogte gesteld te hebben.

Met vriendelijke groet,
Caiway
 
maanmist
Mooie boel, ik kom ook nooit boven de 2 mb uit.
Zal dan ook wel aan mijn modem liggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft wel 25mb bij Super', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Wie komt er nog uit wat die heeft? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 5 15 aug 2016
Wie heeft Safari en wil https://caiway.gebruikers.eu testen? Algemeen : 7 30 dec 2015
lan adapter heeft geen geldige ip-configuratie CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 6 23 nov 2015
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...?? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 42 07 jul 2015
Advertentie