obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Premium 'Verdwijn Truc'
wmv
1. In december 2010 werden *alle* Caiway cliënten/slachtoffers een cadeautje beloofd: verhoging download snelheid met 50%.
Een zakelijke toezegging die door een fatsoenlijk bedrijf wordt waargemaakt.
2. Zonder de grote groep Premium abonnees op de hoogte te stellen, hebben de Kabelfoners ergens in December besloten de gehele Premium groep in een vrieskist te dumpen.
3. Wederom zonder enig bericht aan de Premium abonnees, bleek, nà 1 januari 2011, dat de 'voormalige' Premium klanten naar hun toegezegde 50% snelheidsverhoging konden fluiten...Vals ;-/
4. Vanaf 1 januari 2011 was het Premium abonnement ook verdwenen uit het aanbod op de Caiway site.

Het is duidelijk dat er een oneerlijk spelletje wordt gespeeld met de 'voormalige' Premium abonnees, een zakelijk belofte wordt *niet* nagekomen, terwijl de overgebleven drie
abonnementsvormen *wel* de 50% snelheidsverhoging hebben gekregen.

Aangezien Caiway zakelijke beloften niet nakomt en meent de grote groep 'voormalige' Premium abonnees te kunnen negeren/laten bungelen, heb ik OPTA van e.e.a. in kennis gesteld.

Twee kernpunten in de klacht:
1. Het éénzijdig en zonder bericht uitsluiten van de Premium groep van 50% snelheidsverhoging
2. De nu oneerlijke/scheefgetrokken verhouding prijs-snelheid van Premium gebruikers t.o.v. alle ander gebruikers.

OPTA overweegt nu actie tegen Caiway, andere weg is de gang naar de Geschillen Commisie Telecom.

WIE ondersteunt een officiële klacht by de Geschillen Commissie?

m.vr.gr.
willem van de velde
 
Cees
Hallo Willem, uit onvrede over deze gang van zaken bij caiway heb ik mijn premiumabonnement vorige maand maar omgezet naar het standaardabonnement, inclusief de €25 administratiekosten die daarbij moest betalen. In princiepe steun ik je wel bij je klacht maar veel heb ik daar dus niet meer aan.

Groet,
Cees.
 
Highway
@wmv kijk ook even naar dit onderwerp,
http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=231&pid=1454#post_1440
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Premium 'Verdwijn Truc'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie