obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Samsung SMT-C7140
WilRek
Ik heb pas geleden deze decoder gekocht en ik ben er zeer tevreden over, alleen kom ik uit 1 ding niet.
Overal waar deze decoder word aangeboden staat dat je je opgenomen programma's kan verplaatsen naar een USB stick en dan weer op je PC.
Vandaag heb ik een poging gedaan om een opgenomen programma over te zetten, maar na een half uur klungelen kreeg ik het nog niet voor elkaar. In de handleiding staat er ook niks over (of ik moet er overheen hebben gelezen).
Nou is dus de vraag of iemand enig idee heeft of het wel mogelijk is en hoe.

Alvast bedankt!!
 
DH64

Quote

WilRek schreef:
Ik heb pas geleden deze decoder gekocht en ik ben er zeer tevreden over, alleen kom ik uit 1 ding niet.
Overal waar deze decoder word aangeboden staat dat je je opgenomen programma's kan verplaatsen naar een USB stick en dan weer op je PC.
Vandaag heb ik een poging gedaan om een opgenomen programma over te zetten, maar na een half uur klungelen kreeg ik het nog niet voor elkaar. In de handleiding staat er ook niks over (of ik moet er overheen hebben gelezen).
Nou is dus de vraag of iemand enig idee heeft of het wel mogelijk is en hoe.

Alvast bedankt!!


Helaas heeft Samsung die mogelijkheid geblokkeerd:

Text op de Samsung site:

In verband met kopieerrechten (copyrights) zijn wij verplicht deze optie niet in de decoder beschikbaar te stellen. Er is dus geen mogelijkheid om bestanden te exporteren.

Bron: http://ars.samsung.com/customer/usa/j...&EMAIL_ID=
 
WilRek
hmm bedankt wel jammer, omdat het overal wel werd 'aangeboden'
 
DH64

Quote

WilRek schreef:
hmm bedankt wel jammer, omdat het overal wel werd 'aangeboden'


Misschien is er toch een manier dus geef de hoop nog niet op.

Lees aub de volgende topic:

http://gebruikers.eu/forum/showthread.php?t=25384

Ik hoop dat je hier een oplossing kan vinden Smile
 
WilRek
weet iemand miss of het wel mogelijk met de Humax iHDR-5050C (opgenomen programma's over zetten op USB stick)????
 
DH64

Quote

WilRek schreef:
weet iemand miss of het wel mogelijk met de Humax iHDR-5050C (opgenomen programma's over zetten op USB stick)????


Dit las ik op een andere forum:

De Humax heeft ook een netwerkaansluiting. Met deze aansluiting kan je je onder anderde opgenomen bestanden, middels FTP, overzetten op je pc/laptop. Of je zet muziekbestanden op de Humax om deze dan af te spelen via deze.

Bron: http://tweakers.net/productreview/28440/humax-ihdr-5050c.html

Dus eerst overzetten naar je pc en daarna op je usb stick.
 
hanspohl

Quote

DH64 schreef:

Quote

WilRek schreef:
weet iemand miss of het wel mogelijk met de Humax iHDR-5050C (opgenomen programma's over zetten op USB stick)????


Dit las ik op een andere forum:

De Humax heeft ook een netwerkaansluiting. Met deze aansluiting kan je je onder anderde opgenomen bestanden, middels FTP, overzetten op je pc/laptop. Of je zet muziekbestanden op de Humax om deze dan af te spelen via deze.

Bron: http://tweakers.net/productreview/28440/humax-ihdr-5050c.html

Dus eerst overzetten naar je pc en daarna op je usb stick.


Wat ouder topic, maar toch merkwaardig dat Samsung deze mogelijkheid blokkeert en Humax niet.
is er een wettelijke dekking voor deze blokkade?
 
Caiway Webcare

Quote

hanspohl schreef:

Wat ouder topic, maar toch merkwaardig dat Samsung deze mogelijkheid blokkeert en Humax niet.
is er een wettelijke dekking voor deze blokkade?


Bij wet eigenlijk niet. Het heeft voornamelijk met de contentaanbieders (studio's) te maken. Internationaal gezien wordt het exporteren van opnames steeds minder toegestaan. Samsung heeft in deze markt een redelijk aandeel en de keuze gemaakt om alle vormen van exporteren te blokkeren. Humax heeft er met de 5050C een andere invulling aan gegeven.

De toekomst neigt meer naar het streamen. Dat betekent dat je zelf vrijwel geen opnames meer hebt en alles on demand kan bekijken.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT-C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
SMT C7140 tv lijst Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 24 nov 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Advertentie