obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Super abbo !! geen 25 Mbit maar 20 Mbit
joey123
Ik heb dus het super abbo maar ik heb nu maar 20 Mbit in plaats van 25 Mbit !!!

Wie heeft dit nog meer !!!

Graag een reactie dan kan ik het aan kaarten bij caiway !!!!

Nu vertellen ze mij dat er een storing in de wijkkast zit en dat ze daar nu mee bezig zijn geloof er eigenlijk
niet zo veel van .

Laat me is weten wie ook dat super abbo heeft en de gewenste snelheid van dat super dus 25 Mbit NIET haalt.

Ik heb verschilende speed testen gedaan en allemaal komen ze niet ver dan die 20 Mbit !!!

Grt ronald
 
Migow
Hier weet ik niet ofdat snelheid al verhoogd is, want heb uiteraard het beloofde emailtje nog niet gezien.
Maar zit hier idd ook zo rond de 20Mbit/s
Beste meetpunt is downloaden van een newsserver en dan zeker niet die van caiway. (50Mbit account bij hitnews)
Normaal zat ik zo rond de 2000KB/s met me 16MB account en nu zo rond de 2450 KB/s
Als je de lijn door zou trekken 16Mbit (2000) zou je theoretisch met een 25Mbit zo rond de 3000KB/s moeten downen toch?
Kortom ik haal dus ook niet datgene wat ze zeiden.
En me router kan het aan, want toen ik nog Ultra 24Mbit had zat ik rond de 2800Kbit/s

Super
3402
IJ'stein
 
menkyo
Ook ik (2291) kom niet hoger uit dan 20 Mbit met mijn Super abbo.Frown
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
essellanden
Hier (2292) nog geen 25 Mbit gehaald, wel 24 en een beetje. Verbinding lijkt mij ook robuuster, minder schommelingen dan voorheen. Toch nog wel een hikje afgelopen maandag (11 Mbit).

ipingtest

Vóór de verhoging (half december) zat ik op 16Mbit, maar toen had ik nog een Docsis modem - nu een Arris.

Zojuist deze resultaten behaald:
1117938708
 
Migow
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen: waarom heb je Arris modem ipv die vorige?
Defect modem ofzo, want vorige modem moet volgens mij die 25MB toch ook aankunnen?
Voordat Ultra kwam had ik al 24MB met oude modem en dat werd ook ruimschoots gehaald.
dus modem zou de beperkende factor niet kunnen zijn lijkt mij.
Hier nog steeds 20MB wel stabiel overigens
 
essellanden

Quote

Migow schreef:
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen: waarom heb je Arris modem ipv die vorige?


Docsis haalde max. 16 Mbit. Vandaar dat ik het modem heb omgeruild.
 
Migow
ow snap hem je had docsis 1 dus nog. ik heb docsis 2 modem met telefoon en die zou het wel moeten kunnen halen.
Bedankt voor je snelle reactie
 
jiggy1965
Ik kom met mijn Super ook niet hoger dan 20 down (2,5 up). Na veel bellen en mailen kwamen er verschillende uitleggen: het lag aan mijn router, moest 'm direct op de modem aansluiten, de max. snelheid zou ik moeten halen en het lag dus aan mij, technisch kon het in mijn geval niet hoger dan 20, het lag aan mijn pc en ik moest hem opnieuw installeren, ze zouden diverse config files opnieuw instellen wat wellicht zou helpen en tenslotte: ik was nog niet compleet 'over' en ik moest eerst mijn persoonlijk bericht afwachten die aan zou geven dat ik totaal over zou zijn. Waarschijnlijk zou ik dan wel gewoon de beloofde 25 mb hebben. Helpdesk is niet erg behulpzaam. Het is nog maar afwachten of ik na dat persoonlijk bericht wel de 25 mb heb.
Gewijzigd door jiggy1965 op 05 februari 2011, 17:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Super abbo !! geen 25 Mbit maar 20 Mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie