obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Hulp gevraagd SMT - C7140
pugg
Ik ben in het bezit van een samsung SMT-C7140 het werkt goed maar ik heb een probleem:
Ik krijg met geen mogelijk een lijst van favoriete zenders in elkaar gezet.
Kan iemand dat zo simpel mogelijk uitleggen alstublieft?

Hartstikke bedankt alvast!
 
rayblo
Neem je afstandsbediening en klik op OK, je krijgt de zenderlijst.
Druk op de gele knop, dan verschijnt er rechts van je zenderlijst een nieuw blokje met de tekst:
Maak nieuwe lijst, geef de lijst een naam, en kies dan op opslaan
Selecteer dan in je zenderlijst de zender die je wil opslaan en druk dan weer op de gele knop.
Doe dit voor elke zender die je wilt hebben.

En klaar!!
 
pugg

Quote

rayblo schreef:
Neem je afstandsbediening en klik op OK, je krijgt de zenderlijst.
Druk op de gele knop, dan verschijnt er rechts van je zenderlijst een nieuw blokje met de tekst:
Maak nieuwe lijst, geef de lijst een naam, en kies dan op opslaan
Selecteer dan in je zenderlijst de zender die je wil opslaan en druk dan weer op de gele knop.
Doe dit voor elke zender die je wilt hebben.

En klaar!!


Ik heb het gevonden, hartstikke bedankt voor het antwoord!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp gevraagd SMT - C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMT C7140 tv lijst Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 24 nov 2018
Samsung SMT C7140 firmware Firmware : 2 01 nov 2016
Samsung SMT-C7140 Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 20 26 apr 2016
SmT-C7140 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 10 sep 2015
Samsung smt-c7140 Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 10 jul 2015
Advertentie