obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
fiestapiety

Quote

keesvanaalsburg schreef:

Quote

seatpiety schreef:
ik hoop dat jullie voor adsl een beetje dichtbij de centrale kast wonen ander haal je ie snelheid via adsl echt niet hoor

maar in idergeval su6

hier de website om te kijken hoe ver je er vandaan woont
http://pcdb.bbned.nl/

dit is onze afstand en de daarbij behorende snelheid
Postcode: 2645LN
Huisnummer: 139


Beschikbare Dienst Project Max snelheid
ADSL 2-8Mb/512Kb
ADSL2+ 8Mb/1Mb
SDSL 1Mb/1Mb
Gebundelde SDSL 4.0Mb/4.0Mb
ADSL2+ BBned Ethernet DSL 2Mb/1Mb
ADSL2+M BBned Ethernet DSL 2Mb/1Mb
B-SDSL.bis BBned Ethernet 4Mb/4Mb
FTTx WES-B-Far-net 100Mb/100Mb

DSL centrale
Afstand tot centrale 4142 meter
Code centrale Dt-Vhf
Naam centrale Delft-Voorhof


Eigenlijk 4 dagen te vroeg (maar mij hoor je niet klagen), heeft online adsl geactiveerd. De eerste resultaten zijn hoopvol, en dat voor €22,50 ipv €29,95

1111378800



oke mooi zeg su6 met de snelheid

gr pieter
 
drimibu
Geachte heer, mevrouw S.,

Ik bied u mijn excuses aan voor de onduidelijkheid. U heeft gelijk dat onze communicatie in de nieuwsbrief genuanceerder had gekund.

Op dit moment verandert er voor u nog niets aan uw Premium abonnement. Het Premium abonnement vervalt echter wel voor nieuwe klanten.

Binnen nu en 2 maanden ontvangt u van ons een aantrekkelijke aanbieding voor een ander abonnement. Wanneer u hier niet voor kiest, hoeft u niets te doen en blijft uw abonnement gewoon bij het oude.

Met vriendelijke groet,

Caiway

Wendy Rodenburg
Marketing & Communicatie

CAIW Diensten B.V. - KvK 27237487
Industriestraat 30, 2671 CT Naaldwijk
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 0174-615470
F 0174-623860
E info@caiway.nl
I www.caiway.nl

Met andere woorden er veranderd dus helemaal niks voorlopig.
Zelfs niet de beloofde snelheidsverhoging.
Stom want op deze manier JAAG je klanten gewoon weg. domdomdom

Gewijzigd door drimibu op 16 januari 2011, 14:54
 
stephan

Quote

Wanneer u hier niet voor kiest, hoeft u niets te doen en blijft uw abonnement gewoon bij het oude.


Lees: hoeft u niets te doen en blijft alles voor altijd bij het oude.

Je kan dus wel bij Premium blijven. maar dit zal nooit meer veranderen en altijd blijven wat het is.
Want er zullen in de toekomst vast wel weer snelheids verhogingen komen (maar niet voor Premium), ze moeten immers met de concurrentie mee.

Kortom het is gewoon een truc om alle premium klanten een duurder abonnement af te laten sluiten.
(Of weg te jagen, het is maar net hoe je het bekijkt of wat voor aanbieding we krijgen.)

Het gaat erom dat ze foute informatie verstrekken met "alle abonnementen 50% sneller"

Ik ben benieuwd zullen ze straks een jaar nadat iedereen is overgestapt van Premium naar Super een nieuw abonnement invoeren?
Zodat tussen "Standaard" en "Super" straks het "Extra" abonnement bestaat. Dan kunnen alle klanten die noodgedwongen zijn overgestapt naar
"Super" downgraden naar het nieuwe "Extra" abonnement. Oja downgraden kost dan wel nog steeds 25,-

Want zeg nou zelf.... de stap tussen standaard en super is toch veelste groot!
 
DH64

Quote

stephan schreef:

Quote

Wanneer u hier niet voor kiest, hoeft u niets te doen en blijft uw abonnement gewoon bij het oude.


Lees: hoeft u niets te doen en blijft alles voor altijd bij het oude.

Je kan dus wel bij Premium blijven. maar dit zal nooit meer veranderen en altijd blijven wat het is.
Want er zullen in de toekomst vast wel weer snelheids verhogingen komen (maar niet voor Premium), ze moeten immers met de concurrentie mee.

Kortom het is gewoon een truc om alle premium klanten een duurder abonnement af te laten sluiten.
(Of weg te jagen, het is maar net hoe je het bekijkt of wat voor aanbieding we krijgen.)

Het gaat erom dat ze foute informatie verstrekken met "alle abonnementen 50% sneller"

Ik ben benieuwd zullen ze straks een jaar nadat iedereen is overgestapt van Premium naar Super een nieuw abonnement invoeren?
Zodat tussen "Standaard" en "Super" straks het "Extra" abonnement bestaat. Dan kunnen alle klanten die noodgedwongen zijn overgestapt naar
"Super" downgraden naar het nieuwe "Extra" abonnement. Oja downgraden kost dan wel nog steeds 25,-

Want zeg nou zelf.... de stap tussen standaard en super is toch veelste groot!


Ik kan bijna niet wachten op de volgende snelheidsverhoging, het zal wel winter 2012 worden Shock

Als je het toch over een nieuwe abonnenment vorm hebt noem het maar dan bijvoorbeeld Xstreme (100 mbit down en 8 mbit up)...ik ben er klaar voor Grin
 
drimibu
Aan jouw bericht hebben we ook lekker veel Stephan!Shock
 
Cees
En dan ontstaat de vreemde situatie dat het premium abonnement € 7 duurder is dan het standaard abonnement dat slechts 2 mb trager is. De verhoudingen zijn helemaal zoek. Het zou Caiway sieren om alle bestaande premium abonnees gewoon die 50% snelheidsverhoging te geven zodat de prijs/snelheidsverhouding in de pas blijft lopen, wat ook eerlijker is t.o.v de andere abonnementsvormen. Afwachten maar....
Gewijzigd door Cees op 23 januari 2011, 19:42
 
drimibu
Heb na 9 jaar opgezegd omdat ik met mijn premium abo dus niet in snelheid met 50% vooruit ben gegaan. Jammer caiway. Wie zijn billen brand...
Daarbij komt ook nog dat caiway alleen internet in gem. Albrandswaard leverd en geen telefoon en tv over de kabel. Cai-Albrandswaard staat binnenkort wel in de verkoop maar ik ben over naar KPN.
 
dern
Ik heb ook de vraag aan Caiway gesteld, hier hun antwoord:

Geachte heer, mevrouw,
Alle klanten die op dit moment gebruik maken van een premium abonnement krijgen binnenkort een persoonlijke aanbieding van Caiway via de e-mail verzonden.

Het is op dit moment nog niet bekend wanneer dit gebeurd en wij raden u dan ook aan om uw mail in de gaten te houden voor uw aanbieding.

Wij raden u aan om deze aanbieding af te wachten voordat u een wijziging wil doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Caiway.


Volgens mij wachten ze net zo lang totdat wij €25,- meer hebben betaald dan de standaard gebruikers, en dan komen ze met het voorstel:
- verhogen naar super, waarvan eerste kwartaal met korting.
- of kosteloos verlagen, die €25,- hebben ze inmiddels al toch al binnen.

Je kan mij niet wijsmaken dat ze nog geen idee hebben hoe dit op te lossen.
Iemand enig idee wat een leuk alternatief is voor Caiway in de omgeving Naaldwijk?
 
Cees
Heb het niet afgewacht en heb mijn premiumabonnement gedowngraded naar het standaardabonnement, moest wel €25 'voor straf' betalen. Ik ga toch echt niet €7 meer betalen voor een maar 2mb hogere snelheid die het premiumabonnement heeft t.o.v. het standaardabonnement. En ik laat mij niet dwingen een duurder abonnement te nemen. Ik ben en blijf het er niet mee eens wat Caiway flikt en die aanbieding voor premiumabonnees zal ook wel oplichterij zijn.Angry

Hier in Hendrik-Ido-Ambacht hebben ze maar 1 kabelinternetaanbieder en dat is Caiway. Kan dus helaas niet overstappen naar een andere kabelinternetprovider. Concurrentie zou wel goed zijn denk ik.
Gewijzigd door Cees op 27 februari 2011, 17:54
 
Highway
Je kunt deze rare situatie ook bij Coax aanhangig maken. Deze kabel belangen vereniging probeert het dan te fixen. Zie het invul formulier aan de rechterkant in de lichtblauwe kolom.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Advertentie