obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
drimibu
Ik heb zo'n Premium Abonnement en hoop voor Caiway dat ze me een goed alternatief bieden voor dit geld 34,95 p.m.(incl. usenet) Ben al wel aan het kijken voor iets anders mocht ik het beu zijn. Ben al bijna 10 jaar een tevreden klant hier maar voor dit geld kan ik meer (usenet)en dan met bellen bij TWEAKDSL 4-12Mbit. Shock
Denk dat dit een goede keuze zou kunnen zijn. Tenzij caiway me ook bellen erbij geeft. Dan blijf ik.

GReetZ
Gewijzigd door drimibu op 07 januari 2011, 15:45
 
stephan
Waar lees jij "zonder enige korting" ik kan dat niet vinden, dus wacht even op een mooie (misschien tijdelijke) aanbieding.

En waar heb je je ADSL afgesloten? Misschien stap ik ook over en moet er dan een paar vergelijken.
 
Cees
Als Premiumabonnee word je dus gewoon voor de keuze gesteld, of een sneller en duurder abonnement nemen of een langzamere en goedkopere nemen en daar nog eens €25 voor neertellen. Als Caiway dat nou verstaat onder een leuk cadeau'tjeSad
Gewijzigd door Cees op 12 januari 2011, 19:55
 
fiestapiety
ik hoop dat jullie voor adsl een beetje dichtbij de centrale kast wonen ander haal je ie snelheid via adsl echt niet hoor

maar in idergeval su6

hier de website om te kijken hoe ver je er vandaan woont
http://pcdb.bbned.nl/

dit is onze afstand en de daarbij behorende snelheid
Postcode: 2645LN
Huisnummer: 139


Beschikbare Dienst Project Max snelheid
ADSL 2-8Mb/512Kb
ADSL2+ 8Mb/1Mb
SDSL 1Mb/1Mb
Gebundelde SDSL 4.0Mb/4.0Mb
ADSL2+ BBned Ethernet DSL 2Mb/1Mb
ADSL2+M BBned Ethernet DSL 2Mb/1Mb
B-SDSL.bis BBned Ethernet 4Mb/4Mb
FTTx WES-B-Far-net 100Mb/100Mb

DSL centrale
Afstand tot centrale 4142 meter
Code centrale Dt-Vhf
Naam centrale Delft-Voorhof
 
fiestapiety

Quote

keesvanaalsburg schreef:
@Seat. Bedankt voor de link gelijk gekeken. Afstand tot centrale 479 meter en 12MB snelheid. Moet goedkomen dus.


ja bij jou wel gelukkig ik hoef het hier niet te nemen haha

su6 met de overstap
 
stephan

Quote

Cees schreef:
een langzamere en goedkopere nemen en daar nog eens €25 voor neertellen. (


Dat denk ik dan weer niet. Volgens mij heb je bij zulke wijzigingen (zoals het wijzigen van voorwaarden, of in dit geval t opheffen van een abonnement) ook rechten. Zou volgens mij in dit geval niet mogen om25,- voor downgraden te vragen. Het lijkt al een dwangmatige overstap maar anders wordt je helemaal verplicht om super te nemen voor 8'- extra in de maand.

Ik heb ook nog steeds de hoop dat er een mooie aanbieding voor de premium gebruikers komt.
Hoewel ze daar wel snel mee moeten komen, en duidelijkheid moeten geven naar de premium klanten.
Anders kan het wel eens zo wezen dat een hoop klanten voor die tijd vertrokken zijn.
 
Mario
Brief van CAIW PR.....
Geachte heer Hendriks,

Ik bied u mijn excuses aan voor de onduidelijkheid. U heeft gelijk dat onze communicatie in de nieuwsbrief genuanceerder had gekund.
Op dit moment verandert er voor u nog niets aan uw Premium abonnement. Het Premium abonnement vervalt echter wel voor nieuwe klanten.
Binnen nu en 2 maanden ontvangt u van ons een aantrekkelijke aanbieding voor een ander abonnement. Wanneer u hier niet voor kiest, hoeft u niets te doen en blijft uw abonnement gewoon bij het oude.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Wendy Rodenburg
Marketing & Communicatie


CAIW Diensten B.V. - KvK 27237487
Industriestraat 30, 2671 CT Naaldwijk
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 0174-615470
F 0174-623860
E info@caiway.nl
I www.caiway.nl

Van: Mario [mailto:design@caiw.nl]
Verzonden: vrijdag 7 januari 2011 8:20
Aan: Marketing PR
Onderwerp: gratis snelheidsverhoging

Hierbij wil ik klagen over de valse informatie die ik van jullie heb gekregen via de caiw nieuwsbrief

daar instaat dat ALLE abonnees 50% meer snelheid krijgen per 1 januari zie hier onder:

Cadeau van Caiway: voortaan hogere internetsnelheden!

Goed nieuws! Caiway verhoogt gratis de internetsnelheden.
Vanaf januari 2011 wordt de downloadsnelheid van uw abonnement met 50% verhoogd.
Met internet van Caiway bent u altijd klaar voor morgen.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

maar puntje bij paaltje het premium abonnement pist die buiten de boot......

en krijg ik een aanbieding of een duurder abonnement of terug naar minder

kwalijke zaak zoals jullie met informatie omgaan

mensen blij maken met gebakken lucht en dan nog door mij vertellen dat ik vette pech heb

ik denk dat jullie het niet zo nauw nemen met de klanten


nou jullie kijken maar
ik ga ook wel kijken naar een andere provider


mvg
mario hendriks
 
peter1908
Hier nog iemand met een Premium abonnement die zich begon af te vragen waar de snelheidsverhoging blijft. Bezoek je de Cauw site, zie je staan dat je abo vervalt. Vind dit schandalig, je eerst lekker maken en nu blijkt daar niets van waar te zijn.
Heb ook sinds de nieuwsbrief in december niets meer vernomen van ze. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
 
Cees

Quote

peter1908 schreef:
Hier nog iemand met een Premium abonnement die zich begon af te vragen waar de snelheidsverhoging blijft. Bezoek je de Cauw site, zie je staan dat je abo vervalt. Vind dit schandalig, je eerst lekker maken en nu blijkt daar niets van waar te zijn.
Heb ook sinds de nieuwsbrief in december niets meer vernomen van ze. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.


Caiway moet alle premiumabonnees maar eens een emailberichtje sturen waarin ze duidelijkheid brengen. Weten wij, als premiumabonnees, eindelijk waar we aan toe zijn. Vraag me trouwens af of ze dit zomaar mogen doen.
 
drimibu
Ik denk dat de premium abonnees maar eens naar Radar moeten schrijven zodat caiway in een slecht daglicht komt te staan. Vinden ze niet leuk.Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Advertentie