obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
Mario
net gebeld met Caiw over de snelheid, En ze weten zelf nog niet intern hoe het zit.
Maar de nieuwsbrief die we kregen per email die klopt dat het verhoogd wordt GRATIS, Maar de berichtgeving op de website dat het premium abonnement E.D komt te vervallen klopt niet en zullen ze z.s.m veranderen...

mij benieuwen....
 
rayblo

Quote

Mario schreef:
net gebeld met Caiw over de snelheid, En ze weten zelf nog niet intern hoe het zit.
Maar de nieuwsbrief die we kregen per email die klopt dat het verhoogd wordt GRATIS, Maar de berichtgeving op de website dat het premium abonnement E.D komt te vervallen klopt niet en zullen ze z.s.m veranderen...

mij benieuwen....


Tja ze zullen zelf al genoeg bagger over zich heen hebben gehad de afgelopen dagen denk ik zo!
 
maanmist
Haha, zal het klagen dan toch eens succes hebben?
Of kiezen ze eieren voor hun geld?
 
stephan
Ik geloof voorlopig nog even eerder het nieuws bericht op de site, dan en simpele helpdesk medewerker. De kans is groter dat een medewerker niet op de hoogte is dan dat er foutieve informatie wat zwart op wit staat verspreid wordt.

Voor ik blij wordt wacht ik dus even af of het nieuws bericht inderdaad veranderd.
 
Mario
Maar ik had niet gebeld met de helpdesk...

ik had nog een nummertje achter de hand SmileSmile
 
Mike306
@ Mario:

Als het premium abonnement dan toch blijft, wordt hier de snelheid dan ook verhoogd of heb je dat niet gevraagd?
 
fiestapiety
@ stefan

je kan ook hier kijken

http://pcdb.bbned.nl/

trouwens hier in delfgauw nog geen snelheids verhoging gemerkt Sad
ook niet na het reseten van de modem


gr pieter
 
Mario

Quote

Mike306 schreef:
@ Mario:

Als het premium abonnement dan toch blijft, wordt hier de snelheid dan ook verhoogd of heb je dat niet gevraagd?





sorry niet gevraagd
 
Cees
De mogelijkheid om een Premium abonnement te nemen op de site van caiway is er al niet meer. Zie: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/internet

Ik denk dat Premium-abonnees gewoon met een lekkermakertje gedwongen worden een duurder abonnement te nemen.

Cees.
Gewijzigd door Cees op 04 januari 2011, 19:57
 
Migow
Heb dit eens gelezen, maar Mario die insite informatie waar jij het over hebt dat geloof ik niet. Caiway is wel zo slim hoor. Snelheidsverhoging, maar niet voor iedereen. Ja het kan wel, maar dan kost het je geld.
Premiumpakket gaat er volgens mij dus wel degelijk uit.
Ikzelf heb Super dus voor mij is bovenstaande nvt maar het is wel l.llig voor diegene met Premiumpakket.

Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Advertentie