obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Zenders aanvulend paket
tappie97
Hallo,

Ik heb sinds vorige week een DVB-T scart stick. Ik heb deze aangeloten op mijn slaapkamer, de tv doet het nu maar er zitten 18 zenders op. Op de tv benden hebben we een aanvullend pakket, mijn vraag is dan ook of ik het aanvullende paket boven op mijn tv kan kijken.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.Smile

Met Vriendelijk Groet
 
erickiel
Nee kan niet dvb-t is totaal ander systeem als DVB-C wat je in je huiskamer staan
 
tappie97
Dus dan ik niet op mijn tv boven geen exstra zenders er bij te krijgen. Op geen enkleke manier.

MVG
 
Rood
Natuurlijk wel :-) Je hebt een DVB-T stick gekocht, dit wordt door Caiway als budget oplossing ge-promoot. De DVB-T stick kan helaas niet alle zenders laten zien. Wil je alle zender's boven hebben die je beneden ook heb dan zal je een ander kastje moeten hebben. Gewoon een DVB-C kastje zoals caiway of de elektroboer om de hoek verkoopt zoals een HUMAX IR-FOX bijvoorbeeld. Dus Ja je kan boven alle zenders kijken die je beneden ook ziet, nee dat kan je alleen niet met je DVB-T Budget Stick
 
tappie97
Oke, bedankt



Edit Admin: Ik neem aan dat die herhalingsberichten een foutje waren??
Gewijzigd door magicwizz op 15 december 2010, 22:17
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenders aanvulend paket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie