obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening Amino Model 7.
Herman1207
Ik krijg mijn afstandsbediening van de Amino Model 7 niet correct gekoppeld met mijn Sony TV.
Alles mogelijk codes geprobeerd. Wel een koppeling, maar alleen voor aan/uit en bron-keuse op de TV. Geen volume en mute van de TV. Wel via de Amino, maar ik wil graag de volume van mijn TV bedienen.
Met de code 911 (codes zoeken middels de afstandsbediening) kom ik wel bij een mogelijkheid om het volume van de TV aan te passen, maar dan werken de Aan/uit en bron-keuze niet meer. Wie heeft er een oplossing. De helpdesk Caiway kan mij niet verder helpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening Amino Model 7.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
PIEPkleine icoontjes met Amino Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 apr 2022
Advertentie