obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
192tv uit basis pakket
Bas
Oke! Fraai is dat, op basis van deze lijst heb ik voor Caiway gekozen. Ook vreemd dat de klantenservice mij dat niet weet te vertellen. Die maken gewoon een storingsmelding aan.
In ieder geval bedankt voor de informatie.
 
Bordewolf

Bas schreef:

Oke! Fraai is dat, op basis van deze lijst heb ik voor Caiway gekozen. Ook vreemd dat de klantenservice mij dat niet weet te vertellen. Die maken gewoon een storingsmelding aan.
In ieder geval bedankt voor de informatie.


Ik moet me corrigeren, het blijkt toch een storing, al heb ik op het nieuwe platform weer beeld! Dus wanneer jij geen beeld hebt zou het toch kunnen dat 192TV is verhuist naar het extra pakket, Dat is bij Delta wel aan de hand.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bas
Ik wacht maar even af tot mijn storingsmelding in behandeling wordt genomen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '192tv uit basis pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192TV maakt stap naar HD Welke zender wil je er nog bij hebben? : 4 11 mrt 2019
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie