obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen en app liggen er uit.
Highway
Meer mensen last dat multiscreen en de app het niet doet?

Eerder op de avond kon ik al moeilijk inloggen in multiscreen. Zojuist zie ik een varnish foutmelding. Daarna de app geprobeerd, maar de kanalen blijven leeg.
Handtekening
Wink
 
Bordewolf
Ook het nieuwe platform heeft storingen op dit moment. Inladen van streams duurt te lang of er blijft een zwart scherm staan.

Deze week gaat men wel de HD zenders toevoegen dit ik al eerder noemde.
Onder het mom wat in het vat zit verzuurd niet.

Maar Caiway heeft wel erg veel problemen de afgelopen week.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
puccini
Nou en dat is nog maar zwak uitgedrukt Cool
 
Highway
De dag na mijn bericht werkte het weer.

Wel wil ik nog 1 verbeterpunt m.b.t. multiscreen aan Caiway meegeven. Het geluid is erg zacht. Als alles maximaal staat ingesteld is het redelijk te volgen, maar bij enig achtergrondgeluid moet ik met mijn oor in de luidspreker kruipen.

Als je het vergelijkt met andere geluidstoepassingen dan is het geluidsniveau veel te zacht. Graag meerdere db'tjes opvoeren!
Handtekening
Wink
 
Bordewolf

Highway schreef:

De dag na mijn bericht werkte het weer.

Wel wil ik nog 1 verbeterpunt m.b.t. multiscreen aan Caiway meegeven. Het geluid is erg zacht. Als alles maximaal staat ingesteld is het redelijk te volgen, maar bij enig achtergrondgeluid moet ik met mijn oor in de luidspreker kruipen.

Als je het vergelijkt met andere geluidstoepassingen dan is het geluidsniveau veel te zacht. Graag meerdere db'tjes opvoeren!


Multiscreen is eindig dus daar zal men niet veel energie meer in steken.
Zijn de regionale zenders op Multiscreen nog wel naar HD gezet ??
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Highway
Volgens mij niet, heb er 2 gecheckt. Staat geen HD bij de zender.
Handtekening
Wink
 
Bordewolf

Highway schreef:

Volgens mij niet, heb er 2 gecheckt. Staat geen HD bij de zender.


OP het nieuwe platform zou dat deze week gebeuren volgens een insider. Ik zie nog niets.
Wellicht beging men er na de pinksteren aan. Wie weet zitten daar ook verrassingen tussen.
ARD HD, SchlagerTV HD, TVE HD en de regionalen weten we. Het zou mooi zijn wanneer men een hele zooi andere zenders ook om gaat zetten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Highway
Volgens mij heb ik geen toegang tot dat nieuwe platform, maar dat boeit me niet zoveel. Ik kijk af en toe NL1, en dat kan ook prima via nos.nl.

Viel me wel zojuist op dat ik een nieuw ip adres heb gekregen. Misschien zijn ze met het netwerk bezig.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen en app liggen er uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Multiscreen error code VR_16 CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 5 04 okt 2018
Advertentie