obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Amino error E600-0
Fredy
Wij hebben sinds kort een nieuwe glasvezelaansluiting met modem en 2 Amino decoders. Internet doet het goed, maar met de Amino decoders ontvang ik alleen NPO1, 2 en 3. Alle andere zenders geven Error E600-0

Na heel veel problemen uiteindelijk overgestapt op nieuwe aansluiting en abonnement en nu dit. Shock

Iemand enig idee om dit op te lossen?
 
Jaco Hage
Of je modem of IPTV decoder is niet volledig ingeladen tijdens het configuratie proces, of even wachten en dan 1x stroom herstarten en dan na 3 min zijn alle zenders ingeladen. Zoniet caiway bellen. Feitelijk is het herstarten na config altijd wijs/nodig en maak ik bijna standaard mee. Daarnaast is het wijs enkel eerst de decoders aan te sluiten en als die samen met (telefonie) en internet draaien, pas dan alle wireless en LAN apparatuur aansluiten.

Fredy schreef:

Wij hebben sinds kort een nieuwe glasvezelaansluiting met modem en 2 Amino decoders. Internet doet het goed, maar met de Amino decoders ontvang ik alleen NPO1, 2 en 3. Alle andere zenders geven Error E600-0

Na heel veel problemen uiteindelijk overgestapt op nieuwe aansluiting en abonnement en nu dit. Shock

Iemand enig idee om dit op te lossen?
 
Fredy

Jaco Hage schreef:

Of je modem of IPTV decoder is niet volledig ingeladen tijdens het configuratie proces, of even wachten en dan 1x stroom herstarten en dan na 3 min zijn alle zenders ingeladen. Zoniet caiway bellen. Feitelijk is het herstarten na config altijd wijs/nodig en maak ik bijna standaard mee. Daarnaast is het wijs enkel eerst de decoders aan te sluiten en als die samen met (telefonie) en internet draaien, pas dan alle wireless en LAN apparatuur aansluiten.

Fredy post=24895

Wij hebben sinds kort een nieuwe glasvezelaansluiting met modem en 2 Amino decoders. Internet doet het goed, maar met de Amino decoders ontvang ik alleen NPO1, 2 en 3. Alle andere zenders geven Error E600-0

Na heel veel problemen uiteindelijk overgestapt op nieuwe aansluiting en abonnement en nu dit. Shock


Caiway deed de E error E600-0 af als landelijke storing waar ze aan gingen werken.

Na zelf nog flink zoeken bleek het een inlogfout in de Amino. Nadat ik dat gewijzigd had was het probleem opgelost. Alle zenders nu gewoon te bekijken.
Iemand enig idee om dit op te lossen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino error E600-0', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
PIEPkleine icoontjes met Amino Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 apr 2022
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Advertentie