obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Netflix geeft via wifi geen surround
Joep
Hallo,
Sinds kort de Panasonic 55GZW954 in bezit echter bij aansluiting op receiver Pioneer VSX 827 met 5.1 speakersetup geeft dit bij combinatie met Netflix surround een bromtoon.
Setup:
glasvezel via Caiway > utp > Amino > hdmi V2 > Pioneer ingang DVR/BDR
Pioneer VSX 827 hdmi out > hdmi V2 > Panasonic hdmi2 arc
Bluray > hdmi V2 > Pioneer ingang BD
Geluidsinstelling Panasonic bij inschakelen Netflix (via wifi)
* luidspreker kiezen > Home Cinema
* Dolby Atmos > uit
* SPDIF kiezen > staat op PCM (noot: er is geen optische kabel aangesloten want hdmi arc) > zet ik deze op Auto of Dolby Audio om surround krijg ik de bromtoon.
Help! waarvoor alvast dank!
 
JPvG
Wat is de instelling van je TV? Ik begrijp dat je voorheen geen probleem had?
Lijkt me dus de TV de oorzaak.
 
Joep
Ik ben een leek dus vergeef mij evt domme reacties.
Welke instelling bedoel je?
 
JPvG
? welk geluid stuurt je tv door naar je receiver? Want ik ga er gemakshalve van uit dat je Netflix kijkt via de app op je tv?
 
Joep
Geluidsinstelling Panasonic bij inschakelen Netflix (via wifi)
* luidspreker kiezen > Home Cinema
* Dolby Atmos > uit
* SPDIF kiezen > staat op PCM (noot: er is geen optische kabel aangesloten want hdmi arc) > zet ik deze op Auto of Dolby Audio om surround krijg ik de bromtoon.
 
JPvG
Heb je een platenspeler aangesloten? Bromtoon is vaak een massaprobleem.
 
Joep
Er is geen platenspeler aangesloten, wel een bluray.
Studentaanhuis heeft het over waarschijnlijk een handshake probleem maar weet het ook niet op te lossen. Ik weet niet wat er met handshake word bedoeld.
 
JPvG
Handshake is de koppeling tussen 2 HDMI apparaten. Kan soms problemen opleveren.
Je kunt proberen om een andere(lees duurdere)kabel te gebruiken. Bv een high speed kabel.
 
Joep
Ook dit heb ik al gedaan.
Ik waardeer je meedenken.
Weet jij een persoon of partij die ik kan inhuren voor zo’n klus?
 
JPvG
Hmm, nee niet echt. Doet je surround het wel goed via andere bronnen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix geeft via wifi geen surround', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Advertentie