obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter
Anton_vH
Ik wilde de kwis van Linda de Mol op SBS6 meespelen via de app, maar de app is al klaar met de vraag voordat hij op TV wordt gesteld. Ik heb vergeleken met Digitenne en Caiway Glas loopt enorm achter. Die 25 seconden verlies ik niet hier thuis.

Hebben meer mensen hier last van?
Gewijzigd door Anton_vH op 08 februari 2020, 20:46
 
Bordewolf

Anton_vH schreef:

Ik wilde de kwis van Linda de Mol op SBS6 meespelen via de app, maar de app is al klaar met de vraag voordat hij op TV wordt gesteld. Ik heb vergeleken met Digitenne en Caiway Glas loopt enorm achter. Die 25 seconden verlies ik niet hier thuis.

Hebben meer mensen hier last van?


Ten eerste loopt glasvezel altijd een beetje achter. Delta is recentelijk in zee gegaan met een bedrijf dat er voor gaat zorgen dat deze vertraging (feitelijk een soort buffering die eerst moet gebeuren) er voor het grootste deel uit moet halen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Anton_vH
Als glasvezel overal 25 seconden achter loopt, kan niemand met dit soort apps meespelen. En toch maken ze steeds winnaars bekend. Blijkbaar hebben andere providers de zaakjes wel op orde.
 
Bordewolf

Anton_vH schreef:

Als glasvezel overal 25 seconden achter loopt, kan niemand met dit soort apps meespelen. En toch maken ze steeds winnaars bekend. Blijkbaar hebben andere providers de zaakjes wel op orde.


Het is niet zo dat glasvezel in het algemeen achterloopt. Bij KPN hoor ik deze klachten niet.
Het ligt aan de systemen waar Caiway en Delta mee werken. Ze hebben nu een bedrijf in de hand genomen die ze gaat helpen bij het sneller leveren van het signaal naar de eindgebruiker.
Dit systeem moet er ook voor zorgen dat bij grote evenementen het signaal niet zwakker wordt of minder.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Anton_vH
We gaan het meemaken . . .
 
Jaco Hage
Wat voor tablet software versie en wat voor soort WiFi systeem gebruik je?

Anton_vH schreef:

Ik wilde de kwis van Linda de Mol op SBS6 meespelen via de app, maar de app is al klaar met de vraag voordat hij op TV wordt gesteld. Ik heb vergeleken met Digitenne en Caiway Glas loopt enorm achter. Die 25 seconden verlies ik niet hier thuis.

Hebben meer mensen hier last van?
 
Bordewolf
De Kamai en de Aria's lopen 25 dec achter.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Glasdion
Heerlijk het EK voetbal kijken via glasvezel TV van Caiway.
In vergelijking met de tv via de schotel, loopt glasvezel ruim 30 seconden achter.
Vind dit wel een beetje veel
 
Bordewolf
Al vindt Caiway zelf van niet, dit is ook erg veel. De hardware die men gebruikt bepaalt de snelheid van de stream die je binnen krijgt. Kortom men kan wel degelijk dit reduceren.

KPN glasvezel heeft ook wel een kleine vertraging van een paar seconden, maar geen 30 tot 40 seconden.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
bobby09
Al is glasvezel nog zo snel, de electronica vertraagd het wel Wink

Maar , wel vervelend. En dan heb ik het nog niet eens over kanaal wisselen...
Dus ben ik blij dat ook de coax het nog doet.

Afhankelijk van hoe mijn pet staat bliep ik nu dus snel door de kanalen via de coax, of langdurig kijken via de
IPTV, of als er niks anders is, wat steeds meer het geval is, naar Youtube...
Daar is die glastuner dan wel handig voor. ( tot je tegen een kanaal met een stort vloed aan reclame loopt )
Ook vermoed ik zo dat de remote wel snel aan zijn einde zal zijn.

Maar wat de vertraging betrefd.. Ook wel grappig als je mensen hoort juichen om een doelpunt en even later kennelijk om datzelfde doelpunt elders. en dat dan gedurende de wedstrijd...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV op glasvezel loopt 25 seconden achter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactie tv achter een titanium 22 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 03 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
Advertentie