obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Tariefverhoging 2020
ChrisS
Het abonnementstarief van mijn Basic pakket (alleen Kabel Radio en TV) wordt weer duurder nu naar € 24,45.
Ziggo biedt hun klanten een minstens vergelijkbaar pakket voor € 18,70 per maand.

Kan iemand dit prijsverschil verklaren of wordt er gebruik gemaakt van hun bijna monopoly voor deze dienst?

Chris
 
Roberto

ChrisS schreef:

Het abonnementstarief van mijn Basic pakket (alleen Kabel Radio en TV) wordt weer duurder nu naar € 24,45.
Ziggo biedt hun klanten een minstens vergelijkbaar pakket voor € 18,70 per maand.

Kan iemand dit prijsverschil verklaren of wordt er gebruik gemaakt van hun bijna monopoly voor deze dienst?

Chris


Caiway staat bekend als duurste te zijn in alleen een coax/glasvezel tv pakket maar het is niet fair om dit met het goedkoopste pakket van Ziggo te vergelijken. 4 HD zenders voor 18,75 vind ik slecht wat Ziggo aanbiedt. Is dus geen goede vergelijking.

Zie Ziggo pakket 18,75 (maar 4 HD zenders)
Kies je voor Kabel TV, dan haal je 50+ tv-zenders, in scherpe beeldkwaliteit in huis. NPO 1, 2 3 en Ziggo Sport zenden we zelfs uit in HD-kwaliteit. En het fijne is: je hebt geen mediabox of afstandsbediening nodig. Kabel in je tv en het is gepiept. Ook kun je 40+ radiozenders ontvangen.

Zie ook deze topic

https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...post_24712
 
Bordewolf
Dit is helemaal appels en peren op deze manier. Ziggo levert voor dat tarief gewoon veel meer HD zenders, je moet dan wel een CI+module gebruiken, meer is er niet van.
Ik heb jarenlang Ziggo gehad, dus ik weet waar ik over praat.
Dus huur van een smartcard zal 2 euro zijn naar ik aanneem. Dan zie je nog op 20,70
Een CI+module zit tegenwoordig standaard op iedere nieuwe tv, losse aanschaf is voor nieuwe tv's niet meer nodig.

Dus Caiway is wel degelijk erg duur met het basispakket, het enige verschil is dat de zenders allemaal ongecodeerd zijn, maar juist daardoor zou het goedkoper moeten zijn.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ChrisS
Even voor de duidelijkheid. Ziggo levert voor € 18,70 50+ zenders waar onder Ziggo Sport in het Kabel TV pakket. Alleen NPO 1,2,3 zijn van de normale zenders in HD kwaliteit. Verder heb je geen enkel kastje of iets dergelijks nodig (wel een TV met DVB-C). Gewoon via de coax, net als bij Caiway, op alle TV's in huis. Verder kun je met Ziggo Go app overal in de EU via internet naar hetzelfde pakket kijken op tablets e.d.
Voor het duurdere pakket van Ziggo (€ 26,95) met veel meer HD zenders heb je wel een CI+ kaart(excl.) of kastje nodig(incl.).

Caiway biedt dus alleen wat meer HD zenders en geen app maar of dat het prijsverschil van meer dan 30% rechtvaardigt waag ik te betwijfelen.
 
Murgen
En zo zit het dus .... (mijn dochter heeft hetzelfde).
 
Bakstenen
Caiway doet het wel slim,bijna alle abonnementen krijgen een verhoging van de internet snelheid,behalve het goedkoopste,ze zijn gewoon bang dat dan teveel mensen hun abbo downgraden.
En zal welaan mijn ogen liggen,maar ik zie geen verschil bij de WOS in beeldkwaliteit
 
Louwrens

Bakstenen schreef:

Caiway doet het wel slim,bijna alle abonnementen krijgen een verhoging van de internet snelheid,behalve het goedkoopste,ze zijn gewoon bang dat dan teveel mensen hun abbo downgraden.
En zal welaan mijn ogen liggen,maar ik zie geen verschil bij de WOS in beeldkwaliteit


Ik zie absoluut verschil in beeldkwaliteit bij de WOS.
Het is veel beter geworden.
 
Bakstenen
Liet ook weten,zal wel aan mijn ogen liggen.


Louwrens schreef:

Bakstenen post=24738

Caiway doet het wel slim,bijna alle abonnementen krijgen een verhoging van de internet snelheid,behalve het goedkoopste,ze zijn gewoon bang dat dan teveel mensen hun abbo downgraden.
En zal welaan mijn ogen liggen,maar ik zie geen verschil bij de WOS in beeldkwaliteit


Ik zie absoluut verschil in beeldkwaliteit bij de WOS.
Het is veel beter geworden.
 
Bordewolf
WOS heeft een HD kanaal inmiddels.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
NHK World -Japan is nu ook HD en vanaf morgen is de zender TVE ook in HD te ontvangen.
De regionalen worden per maart verwacht en daarna komen er nog meer omzettingen naar HD als ik de berichtgeving van Caiway mag geloven wil men alles wat naar HD kan ook naar HD zetten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tariefverhoging 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Wijzigingen 2020 Abonnementen : 83 08 okt 2020
Advertentie