obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
wifi versterker toevoegen aan modem genexis platinum 7840
khavi
Hoi,
Ik heb een wifi versterker van het merk arcadyan gekocht, maar het lukt mij niet om deze te laten werken.
Ik heb op internet al gezocht, maar kom er nog niet uit.
De code voor in de browser werkt niet 192.168.2.149
Ik heb ook andere codes geprobeerd die op internet stonden als 'algemeen'.
ik heb gelezen dat het kan komen omdat mijn router hem op een andere code of poort o.i.d. zet. Dus ik ben ingelogd op mijn router en heb hem bij guest wifi ingevoerd. Dit was voor mij het meest logische. Er stond namelijk niet echt duidelijk bij waar ik deze op in moest vullen.
Nu werkt hij nog niet.
Is er iemand die mij kan helpen?
 
Jaco Hage
Het gaat inderdaad zo niet werken....
Het Caiway modem werkt standaard op 192.168.1.254 als inlog. Je router kun je dan niet benaderen op 192.168.2.xxx
Je hebt het over een versterker en over een router. Welk type van Arcadyan heb je?

Als ik de uitleg van je lees lees lijkt het erop dat je ''iets'' aan het proberen bent, maar vervolgens ook conflicten in je netwerk aan het creeren bent.

Misschien zou je het apparaat eens kunnen ressetten, aansluiten op het Caiwaymodem en een programma als IP scanner eens kunnen installeren. Vervolgens kun je, als met je laptop/pc op het caiway modem bent aangesloten, zien welke apparaten zich hebben aangemeld in je netwerk. Mogelijk kun je via DAT ip wat de Arcadyan krijgt inloggen....

Maar ik weet niet of je in de fase zit of je iets wilt leren, proberen, kapot maken of dat je het door een ander wilt laten fixen. Wink

Overigens is Arcadyan iets wat enkel via KPN of via beperkte kanalen te krijgen is, en het is ook mijn vraag of je niet iets ''van KPN'' probeert werkend te krijgen op het ''Caiway netwerk''....

khavi schreef:

Hoi,
Ik heb een wifi versterker van het merk arcadyan gekocht, maar het lukt mij niet om deze te laten werken.
Ik heb op internet al gezocht, maar kom er nog niet uit.
De code voor in de browser werkt niet 192.168.2.149
Ik heb ook andere codes geprobeerd die op internet stonden als 'algemeen'.
ik heb gelezen dat het kan komen omdat mijn router hem op een andere code of poort o.i.d. zet. Dus ik ben ingelogd op mijn router en heb hem bij guest wifi ingevoerd. Dit was voor mij het meest logische. Er stond namelijk niet echt duidelijk bij waar ik deze op in moest vullen.
Nu werkt hij nog niet.
Is er iemand die mij kan helpen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi versterker toevoegen aan modem genexis platinum 7840', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie