obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
daentje
Tegenwoordig alles op gepaste afstand toch
 
JPvG
En hoeveel speakers heb je staan?
 
daentje
Gewoon 5.1 opstelling. Maar ik heb nog wel even geduld.
 
ReBr
Sinds deze week zijn alle Film1, zenders in HD beschikbaar op coax, ook hier bij Rekam Thumbs Up

Qua regiozenders nog steeds alles sd, maar dat kan mij iig niet meer boeien.

Blij met de HD toevoegingen, er gebeurt iig weer iets positiefs bij Caiway.

Ziggo sport is nog sd, ik melde hier dat die ook al In HD waren, maar dat was verkeerde info vanuit de tv (heb ik momenteel geen abo op ivm geen live sport in deze periode)
 
Bordewolf
Film1 is al een tijdje HD volgens mij...
Ziggo Sports ook. Het kan alleen zijn dat alle SD-kanalen weg zijn gegooid om ruimte te maken voor enkele regio zenders die naar HD gaan.\

Zo is in maart al TVE naar HD gegaan zonder dat men nog een SD versie ondersteund en ik dacht ook een India zender. De policy op zenders in de extra pakketten is langzamerhand omzetten naar HD en SD verwijderen.

OP interactief komen binnenkort enkele zenders in HD beschikbaar.
ARD HD en SchlagerTV HD (dat had al zo moeten zijn), TVE HD, de regionalen.

Naar ik hen vernomen komen daar RTL Lounge, RTL Crime en RTL Telekids en de NPO Extra kanalen sowieso nog bij en mogelijk enkele duitse zenders (NDR, WDR. RTL Television, Pro Sieben en SAT1) en CNN.

Overigens zijn de regionalen in de interactieve app al wel HD. Maar zoals hier al wordt geroepen lopen de updates voor de decoders op alle fronten hopeloos achter.
Gewijzigd door Bordewolf op 23 mei 2020, 18:51
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Inmiddels zijn 12 regiozenders naar HD gegaan op het nieuwe interactieve platform. AT5 en L1 volgen nog net als ARD, SchlagerTV en TVE.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf

Bordewolf schreef:

Inmiddels zijn 12 regiozenders naar HD gegaan op het nieuwe interactieve platform. AT5 en L1 volgen nog net als ARD, SchlagerTV en TVE.


Edit. de Caiwayklant kan opnieuw fluiten naar ARDHD, TVE HD en SchlagerTV HD volgens TotaalTV. Het blijft op het nieuwe platform bij de regionalen.
Kortom Caiway blijft de klanten het nieuwe platform bedonderen door niet te leveren wat op de zenderlijst staat.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Shit, wat heb ik nu nog aan mijn leven, nu ik deze zenders niet kan zien, is het Corona, mis je ook nog deze zenders.
Denk dat ik een stichting ga oprichten


Bordewolf schreef:

Bordewolf post=24954

Inmiddels zijn 12 regiozenders naar HD gegaan op het nieuwe interactieve platform. AT5 en L1 volgen nog net als ARD, SchlagerTV en TVE.


Edit. de Caiwayklant kan opnieuw fluiten naar ARDHD, TVE HD en SchlagerTV HD volgens TotaalTV. Het blijft op het nieuwe platform bij de regionalen.
Kortom Caiway blijft de klanten het nieuwe platform bedonderen door niet te leveren wat op de zenderlijst staat.
 
Bordewolf

Bakstenen schreef:

Shit, wat heb ik nu nog aan mijn leven, nu ik deze zenders niet kan zien, is het Corona, mis je ook nog deze zenders.
Denk dat ik een stichting ga oprichten


Bordewolf post=24960

Bordewolf schreef:

Inmiddels zijn 12 regiozenders naar HD gegaan op het nieuwe interactieve platform. AT5 en L1 volgen nog net als ARD, SchlagerTV en TVE.


Edit. de Caiwayklant kan opnieuw fluiten naar ARDHD, TVE HD en SchlagerTV HD volgens TotaalTV. Het blijft op het nieuwe platform bij de regionalen.
Kortom Caiway blijft de klanten het nieuwe platform bedonderen door niet te leveren wat op de zenderlijst staat.


Vreemde reactie. Wanneer ik bij de bakker twee broden bestel, krjig ik er ook niet één.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Louwrens
Er zijn zoveel andere belangrijkere dingen waar ze zich mee bezig moeten houden.
Boeie al die extra kanalen.

Dat hele ITV moet op de schop.
Toen ik abonnee was zeiden ze dat er elk moment een update zou komen.. Maja Caiway doet niks met Corona begrijp ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay/Delta : 39 30 jan 2018
Advertentie