obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
Migow

Bordewolf schreef:

Roberto post=24804

Louwrens schreef:

Ja, je kan naar kanaal 12. Maar niet door het indrukken van 12 want dan snaptie het niet. Je moet er via de tv gids heen.. knutselaars, hahaha


Klopt maar volgens forumlid Bordewolf is alles morgen opgelost incl. dat de regio zenders in HD zijn. Een update waar ik weer gewoon nr.12 kan intoetsen is natuurlijk geen verbetering van dienstverlening maar oplossen van veel fouten in de software. Net als ARD HD en een simpele favorieten lijst maken. Is anno 2020 al een hele klus blijkbaar voor Caiway.

Maar goed laat ons morgen verrassen.


Ik denk dat je even terug moeten lezen. Ik heb er altijd bij gezegd dat ik in de glazen bol keek.
Kortom ik heb niets met zekerheid hier geroepen. ARD HD, SchlagerTV HD en TVE HD worden zeer binnenkort hersteld en ja het zou zo maar kunnen dat er dan meer naar HD wordt gezet, maar dat baseer ik enkel op gissingen en wat ik lees en zie gebeuren, dat zijn geen zekerheden.


Dan kijk ik ook even in mijn glazen bol en zie ik 2 medewerkers van Delta met software aan de slag.
Sorry slaat toch nergens op dat er eerst onder knop 12 zoveel regionale zenders zaten. Tis toch lachwekkend dat er nog steeds geen favorietenlijst aangemaakt kan worden.
Dit soort zaken zijn gewoon basiszaken die in elke decoder standaard erin gebakken moet zitten.
Als ze de software uitbesteed hebben aan een extern bedrijf dan gaf je ze toch direkt op hun flikker. En zoiets test je toch voordat je het uitrolt.
Heb hier een iptv kastje met heel veel HD en zelfs 4K streams en dat werkt al vlekkeloos en niks geen gezeik met kanalen etc. Dus hoe moeilijk kan het nu echt zijn.
 
cowboyspeedy
ik kan niet wachten tot ze de dolby werkend krijgen via de HDMI want dit stereo is wel leuk maar om een film te kijken is het niks
mis de geluiden om mijn heen
soms wil ik wel weer mijn oude entoine weer terug had met de dolby is veel beter dan deze amino 7x zonder dolby
 
Bordewolf
Je post twee keer hetzelfde. In elk geval nog voor einde maart is dit geregeld. Dan verschijnt de grote update.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cowboyspeedy
laten we het hopen hoor want dit is niks Cry
 
Louwrens

Bordewolf schreef:

Je post twee keer hetzelfde. In elk geval nog voor einde maart is dit geregeld. Dan verschijnt de grote update.


Nog twee nachtjes slapen LOL
 
Bordewolf

Louwrens schreef:

Bordewolf post=24810

Je post twee keer hetzelfde. In elk geval nog voor einde maart is dit geregeld. Dan verschijnt de grote update.


Nog twee nachtjes slapen LOL


Is dit cynisch bedoelt?? Je weet toch wel dat de wereld op zijn kop staat op dit moment en de medewerkers bij Caiway ook thuiswerken. Dit heeft voor Delta/Caiway even geen prioriteit meer!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cowboyspeedy
heb ik dat . moeten we nog langer wachten . hahahahahahaha

heb ik dat . moeten we nog langer wachten . hahahahahahaha
 
Louwrens
Zit ook in de ICT. Cab overleg, operationeel overleg, etc gaan hier gewoon door via Skype en dat werkt prima.

Maar ik had niet anders verwacht hoor ;-)
Met wat communicatie ontstaat er misschien wat meer begrip bij mij en door andere gebruikers. Nu niet.

Ik ga dit jaartje ff uitzitten en dan stap ik denk ik weer over op koper van KPN. Dat gaat veel sneller dan deze shit ;-)
 
ReBr
Nog eventjes wat over de toevoegingen in HD. (coax netwerk)

Zoals bekend is TVE nu in HD, maar heeft iemand hier wel eens goed naar gekeken? Beeld is niet om aan te zien, HD uitzendnorm (technisch, met een bitrate van ong 4MB/s), maar toch een lage beeldkwaliteit. (net zoals het al bij de sd zender was, tevens is het HBBTV signaal nu verdwenen, dus geen 'a la Carte' (rode knop) meer in HD, en 4K, gelukkig is de standaard teletext er nog wel)

De Film1 sd zenders zijn ook vreselijk verslechterd, met daarbij een extreem groot logo, en bijna onleesbare ondertitels. Via KPN ITV op deze zenders wel een prachtig plaatje. Dit gemeld bij Caiway, maar uiteraard wordt hier niets meer aan gedaan. (nu snap ik dat wel, maar mijn melding is al van enkele weken geleden..)

Het internationale zenderaanbod (wat bij oa KPN toch wat beperkter is) houd mij momenteel nog wel bij Caiway, maar kwalitatief zit het toch echt op het randje.

Dan de regiozenders.. Ik weet niet waar ze nu de aanvoer vandaan halen, maar dit is nu diep triest, downscalen van HD feed, naar SD gaat caiway zo te zien niet goed af, beetje regionaal weerbericht bekijken lijkt nu wel op een bord tomatensoep..

Al met al gaat het met het tv product nu snel de verkeerde kant op, erg jammer, maar de tijden van Aart Verbree bij Caiway lijken nu toch echt voorbij. (ooit was caiw innovatief / vooruitstrevend)
 
Bordewolf
Dat klopt niet helemaal. Je kan overstappen naar interactief via glasvezel.
Daar zijn de Film1 zenders allemaal in HD.
Daar komen ook de regionale zenders in HD echter is dit nu uitgesteld en de bitrate van TVE HD zal daar hoger zijn nadat deze is toegevoegd. Dat zou deze maand gebeuren, maar door Corana zal ook dit later zijn.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay/Delta : 39 30 jan 2018
Advertentie