obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
caiwayer
Ik ben de volgende site tegengekomen: https://www.caiway.nl/wijzigingen20202020

Alleen mis ik e.e.a. aan informatie, zoals de daadwerkelijke wijzigingen in prijzen en snelheden per abonnement. Heeft iemand al meer informatie?
 
Highway
Goede vondst die site. Maar ik blijf ook met dezelfde vragen als jij zitten.
Toch triggerde me dit:

Quote

Ik heb nu al de hogere internetsnelheid, hoe kan dat?
We verhogen de internetsnelheid bij vele duizenden klanten. Om te zorgen dat iedereen op 1 maart 2020 de nieuwe snelheid heeft, zijn we begin januari als gestart met het verhogen van de internetsnelheid in onze systemen. Het kan dus zijn dat jouw internetsnelheid al eerder dan 1 maart is verhoogd.


Speedtest uitgevoerd en ik ben van ong. 270 down en up naar 333 down en 356 up gegaan.
Handtekening
Wink
 
Bordewolf

Highway schreef:

Goede vondst die site. Maar ik blijf ook met dezelfde vragen als jij zitten.
Toch triggerde me dit:

Quote

Ik heb nu al de hogere internetsnelheid, hoe kan dat?
We verhogen de internetsnelheid bij vele duizenden klanten. Om te zorgen dat iedereen op 1 maart 2020 de nieuwe snelheid heeft, zijn we begin januari als gestart met het verhogen van de internetsnelheid in onze systemen. Het kan dus zijn dat jouw internetsnelheid al eerder dan 1 maart is verhoogd.


Speedtest uitgevoerd en ik ben van ong. 270 down en up naar 333 down en 356 up gegaan.


Dat is niet zo vreemd aangezien de definitieve informatie nog niet is gevuld en de daadwerkelijke site nog niet online staat, dat wordt:
https://www.caiway.nl/wijzigingen2020

Het is wel slordig dat een voorloopsite al zichtbaar is, maar ik verwacht meer informatie over de pakketten die wijzigen, snelheden die verhoogd worden bij bepaalde pakketten, TV-pakketten die gaan wijzigen (meer HD zenders) en informatie over de migratie voor oude klanten en wie weet UHD ondersteuning.

Kortom afwachten tot de definitieve site er staat!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Ik reply even op mezelf. Wat ik nu zie op de site zakt de broek me van af (al blijft het een voorlopige site)
https://www.caiway.nl/wijzigingen20202020
De enige klanten zonder snelheidsverhoging zijn de klanten met het nieuwe pakket.
Ja, die klanten die brakke decoders hebben gekregen die niet zappen en geen UHD aankan, een app hebben en decoders waar niet alle HD zenders op zitten en niet goed zapt.
Die decoders zonder ondertiteling, Dolby en favorietenlijst.

Die klanten krijgen helemaal geen snelheidsverhoging.
Kortom net als andere jaren weer zeer selectieve groep die wel iets krijgt en de andere groep niets. Caiway is met al zijn pakketten gewoon verkeerd bezig. Het werd toch vorig jaar al tijd om het portfolio op te schonen en iedereen op hetzelfde te zetten.
Er zijn nu mensen met het 'middelste' pakket die gewoon 400 of 500 Mbit krijgen.
Wanneer ik als klant van een nieuw pakket nu wil downgraden krijg ik maximaal 250 Mbit, want dat pakket wordt niet verhoogd! Dit valt niet meer uit te leggen.
Gewijzigd door Bordewolf op 13 januari 2020, 18:11
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Dit doet Caiway al jaren,maar ik zie niet in wat er voor verbetering van hub dienstverlening is gekomen,is gewoon een ordinaire prijs verhoging,maar ja,u mag opzeggen


Bordewolf schreef:

Ik reply even op mezelf. Wat ik nu zie op de site zakt de broek me van af (al blijft het een voorlopige site)
https://www.caiway.nl/wijzigingen20202020
De enige klanten zonder snelheidsverhoging zijn de klanten met het nieuwe pakket.
Ja, die klanten die brakke decoders hebben gekregen die niet zappen en geen UHD aankan, een app hebben en decoders waar niet alle HD zenders op zitten en niet goed zapt.
Die decoders zonder ondertiteling, Dolby en favorietenlijst.

Die klanten krijgen helemaal geen snelheidsverhoging.
Kortom net als andere jaren weer zeer selectieve groep die wel iets krijgt en de andere groep niets. Caiway is met al zijn pakketten gewoon verkeerd bezig. Het werd toch vorig jaar al tijd om het portfolio op te schonen en iedereen op hetzelfde te zetten.
Er zijn nu mensen met het 'middelste' pakket die gewoon 400 of 500 Mbit krijgen.
Wanneer ik als klant van een nieuw pakket nu wil downgraden krijg ik maximaal 250 Mbit, want dat pakket wordt niet verhoogd! Dit valt niet meer uit te leggen.
 
Bordewolf
Ik probeer in elk geval positief te blijven.
Het is een voorloopsite, dus ik hoop dat Caiway ten halve keert in plaats van ten hele dwaalt.
Wanneer je G600 upgrade naar G700, dan moet je dat doen voor alle klanten.

Datzelfde geldt voor het middenpakket. De ene gaat van F250 naar F350, de ander Gewoon Slim van G350 naar G500. Daar zit al een raar verschil. De ene klant met het middenpakket krijgt 350 Mbit en weer een andere klant 500 Mbit. Dit valt niet uit te leggen.

Maar mijn hoop is er op gevestigd dat de site verder moet worden aangepast, want dit kan Caiway niet maken naar alle klanten die zijn overgestapt naar de nieuwe pakketten.

EDIT: de officiele site staat online, de nieuwe pakketten krijgen geen verhoging van snelheid, maar ook niet van prijs
https://www.caiway.nl/wijzigingen2020
Gewijzigd door Bordewolf op 14 januari 2020, 17:53
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Bordewolf schreef:

Ik probeer in elk geval positief te blijven.
Het is een voorloopsite, dus ik hoop dat Caiway ten halve keert in plaats van ten hele dwaalt.
Wanneer je G600 upgrade naar G700, dan moet je dat doen voor alle klanten.

Datzelfde geldt voor het middenpakket. De ene gaat van F250 naar F350, de ander Gewoon Slim van G350 naar G500. Daar zit al een raar verschil. De ene klant met het middenpakket krijgt 350 Mbit en weer een andere klant 500 Mbit. Dit valt niet uit te leggen.

Maar mijn hoop is er op gevestigd dat de site verder moet worden aangepast, want dit kan Caiway niet maken naar alle klanten die zijn overgestapt naar de nieuwe pakketten.

EDIT: de officiele site staat online, de nieuwe pakketten krijgen geen verhoging van snelheid, maar ook niet van prijs
https://www.caiway.nl/wijzigingen2020


Ik tik net niet de 750 Mbit/s aan....
Maar geeft mij zoveel kick dat mijn apparatuur ver over de 1gb al aankan en nu rond de 520 Mbit/s draadloos haal op ca 12 meter afstand.

Ik kan begrijpen dat nu elke verhoging zonder extra kosten je gewoon een heerlijk gevoel moet geven...
 
IPv6-Router
Ik haal de 750Mbit/s bijna op ieder tijdstip van de dag. Ik dacht dus eerst we gaan naar de 750Mbit/s, maar het wordt dus 700Mbits/s. Wel lekker zo'n grote marge. Misschien om de 700Mbit/s te garanderen. Nu nog e-mail naar IMAP en dan is een prijsverhoging wel gerechtvaardigd.
 
Murgen
Gewoon Slim pakket met 350/350 Mbps wat ik de laatste tijd niet haal. Maar moet je klagen met 325/275 Mbps? Overigens heb ik tot voor kort wel 350/350 gehaald en in huis niets veranderd. Het klinkt leuk hoor die upgrade naar 500/500 maar liever had ik een goedkoper abonnement met 150/150 of desnoods 250/250.

Aan decoders heb ik momenteel niet zoveel, onze TV's hangen nog op Coax en dat werkt gewoon prima. Geen gedoe, geen ergernissen.

Ik ben dus benieuwd (maar niet heus) naar de tariefsverhoging. Want als het erg de hoogte ingaat dan wordt het Internet en Televisie Slim of misschien wel Internet en Televisie Voordelig. 75/75 is in feite snel zat. Alleen weinig zin om mijn modem om te wisselen. Is nog een originele uit 2012. En wachten op 4k ontvangers is ook wel wat, als we toch over moeten.
 
Bakstenen
Net een speedtest gedaan, en ik haal 3 down en 259,5 upload Mbps met mijn modem,maar Caiway verhoogt de langzaamste snelheid niet,die blijft 75/75.
En net wat Murgen zegt,meer heb je niet nodig,geen kinderen in huis die op Wifi zitten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay/Delta : 39 30 jan 2018
Advertentie