obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Op en aanmerkingen Amino TV kastjes
Bordewolf
Volgens mij gaat het al lang niet meer om de updates en de verbeteringen die nog op de Aria worden doorgevoerd.

De Amino7x kan wel native UHD, dat wist Caiway vorig jaar al omdat zusje Delta deze wel standaard aflevert aan de klanten. Nu zijn er klanten die naar het nieuwe pakket zijn gestapt omdat het meer mogelijkheden heeft (en dat is niet helemaal zo) en die klanten hebben een Aria 7X in de maag gesplits gekregen die geen native UHD mogelijkheid heeft. En upscalen met alle respect geeft niet het beeld van native UHD (Daar koop je ook geen UHD tv voor).
Caiway zal pro-actief moeten gaan omruilen. Dit is ook een kolossale fout met NPO UHD dat aanstaande is voor het Ek voetbal en een run op 4K/UHD televisies.

Bij Ziggo. KPN en Delta standaard 4K decoder bij nieuwe pakketten (zeker het duurste zoals ik deze bij Caiway heb).
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Louwrens
Poeh poeh... nah nah.. Ik heb de optie om favorieten aan te maken.
De eerste stapjes zijn gezet.
Ondanks de Corona ;-)
 
daentje
Inmiddels bijna een maand verder en nog steeds alleen stereo en 1080i met de kamai 7x. Apparaat moet het wel kunnen.

Audio Formats
Standard Supported Formats:

Dolby Digital Consumer Audio (Dolby Digital), output is 2 channel decode and digital pass-through
Dolby Digital Consumer Plus Audio (Dolby Digital Plus), output is 2 channel decode and digital pass-through
MPEG I Layer 1, 2
LC-ACC & HE-AAC
Optional Supported Formats:

Windows® Media Audio (WMA)
MPEG I Layer 3 (MP3)
Video Outputs
NTSC-M, NTSC-J, PAL-BDGHIN, PAL-M, PAL-Nc, SECAM analogue outputs
480i/480p/576i/576p/720p/1080i/1080p/4K 2KP60 output formats
DCS support
Rovi 7.1 support
HDMI 2.1 with HDCP2.2
Composite video output
Handtekening
Whistl
 
Louwrens
Zit half jaar bij caiway en ik zit mijn jaar uit en ga weer terug naar KPN.
ITV is traag en onhandig en er gebeurt niks.

Heb echt spijt dat ik hier naar toe gekomen ben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Op en aanmerkingen Amino TV kastjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
PIEPkleine icoontjes met Amino Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 apr 2022
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Advertentie