obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Vervanger voor de Amino Aria 7X
Jaccoermers
OK, zojuist de aria 7x ontvangen en in gebruik genomen.

De interface EPG is wat netter en zappen gaat soepel.

Helaas nog steeds geen zoekfunctie gevonden. Dus nog steeds zoeken tot je erbij neervalt in een EPG. Erg jammer. Deze functie mis ik echt.

Volgende probleem is dat ik bij mijn aria 7 bijna alle functies kon besturen met mijn LG magic remote. Bij de aria 7x een totaal van nul functies. Dus helaas voorlopig 2 afstandsbedieningen. (ja, hdmi-cec staat aan)

De LG magic remote bedient de tv en de apps op de tv, de versterker voor surround sound, de vero 4k (kodi) en voorheen dus de iptv. Misschien nu dankzij de "upgrade" moet ik een Logitech gaan kopen.

De nieuwe app nog niet geprobeerd (vanwege login/password)
 
Jaco Hage
Dezelfde issue als met de Samsung TV's waarbij de simple remote niet werkt met de Caiway AriaX7.... Frown
Het heeft me al tot veel installatie-stress geleid omdat upgrates naar een nieuw Caiway pakket zo niet vlekkeloos gaan als decoders het laten afweten in hun afstandsbediening samenwerking en functionaliteit. \maar ik heb begrepen dat er aan wordt gewerkt.

Jaccoermers schreef:

OK, zojuist de aria 7x ontvangen en in gebruik genomen.

De interface EPG is wat netter en zappen gaat soepel.

Helaas nog steeds geen zoekfunctie gevonden. Dus nog steeds zoeken tot je erbij neervalt in een EPG. Erg jammer. Deze functie mis ik echt.

Volgende probleem is dat ik bij mijn aria 7 bijna alle functies kon besturen met mijn LG magic remote. Bij de aria 7x een totaal van nul functies. Dus helaas voorlopig 2 afstandsbedieningen. (ja, hdmi-cec staat aan)

De LG magic remote bedient de tv en de apps op de tv, de versterker voor surround sound, de vero 4k (kodi) en voorheen dus de iptv. Misschien nu dankzij de "upgrade" moet ik een Logitech gaan kopen.

De nieuwe app nog niet geprobeerd (vanwege login/password)
 
Jaccoermers
Ja, daar was ik via Google ook al achter. Voor nu een logitech besteld zodat ik weer terug kan naar 1 afstandsbediening.
 
Pieter_
Heb een amino aria 7x, een LG soundbar en een LG oled.
De magic remote werkt uiteindelijk wel maar met wat haperingen (EPG reageert soms niet, CH+/- soms meerdere kanalen verspringen bij één keer klikken)

Soundbar op de hdmi ARC, Amino op andere HDMI
 
Jaccoermers

Pieter_ schreef:

Heb een amino aria 7x, een LG soundbar en een LG oled.
De magic remote werkt uiteindelijk wel maar met wat haperingen (EPG reageert soms niet, CH+/- soms meerdere kanalen verspringen bij één keer klikken)

Soundbar op de hdmi ARC, Amino op andere HDMI

Welke instellingen heb je voor de aria 7x ingesteld?
 
Pieter_
op de tv HDMI1, apparaattype decoder OTT, service Amino
op de amino hdmi cec ingeschakeld
 
Jaccoermers

Pieter_ schreef:

op de tv HDMI1, apparaattype decoder OTT, service Amino
op de amino hdmi cec ingeschakeld
helaas geen succes met dezelfde instellingen.

- OLED55C8 met Firmware 05.10.40
- aria 7x Firmware 20.1.78 build 6 hdmi cec ingeschakeld
 
Pieter_
Zelfde aria firmware, software 2.4.13
Oled55c9pla met 04.70.05
 
Jaccoermers
Aangezien er meer en meer 7xen op de markt komen hoop ik nog even op een update voor de c8 zodat dit bij mij ook gaat werken. Ik word gek van die 2 afstandsbedieningen maar wil de aanwijsfunctie van de magic remote niet kwijt.

Dank voor de hulp
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervanger voor de Amino Aria 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 mrt 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Advertentie