obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Vervanger voor de Amino Aria 7X
puccini
Sinds kort zijn we aangesloten op Glasvezel van Caiway en alles werkt goed zoals we mogen verwachten.
Voor mijn 2e TV ontvanger huur ik een digitale ontvanger (Amino Aria 7X) voor € 5 per maand, en dat vind ik niet erg goedkoop.
Mijn vraag zijn er digitale ontvangers te koop en zo ja welk moet ik dan nemen?
Dank alvast!
 
Bordewolf

puccini schreef:

Sinds kort zijn we aangesloten op Glasvezel van Caiway en alles werkt goed zoals we mogen verwachten.
Voor mijn 2e TV ontvanger huur ik een digitale ontvanger (Amino Aria 7X) voor € 5 per maand, en dat vind ik niet erg goedkoop.
Mijn vraag zijn er digitale ontvangers te koop en zo ja welk moet ik dan nemen?
Dank alvast!


Is dit buitengewoon glasvezel ?? In veel pakketten zit de tweede decoder er inmiddels gratis bij (tenminste in de nieuwste pakketten)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
puccini
Ja dit is buitengewoon voordelig glasvezel.
Dank voor de mededeling, mag ik vragen waar je die wetenschap vandaan haalt?
Nou als dat zo is zou fijn zijn we wachten de eerste factuur maar af dan.
Maar is er wel iets te koop die we eventueel kunnen aanschaffen als het niet het geval is ?
Dank alvast
 
Jaccoermers
Nu ben ik in het bezit van een aria 7 (dus zonder X). Als ik op despite van amino kijk lijkt er eigenlijk weinig verschil in te zitten (de 7 heeft een optie voor 8 emmc).

Is het de moeite om caiway lastig te vallen voor een nieuwer kastje? Of is het alleen een uiterlijk verschil?

https://www.aminocom.com/products/ami...nt-devices
 
Bordewolf

Jaccoermers schreef:

Nu ben ik in het bezit van een aria 7 (dus zonder X). Als ik op despite van amino kijk lijkt er eigenlijk weinig verschil in te zitten (de 7 heeft een optie voor 8 emmc).

Is het de moeite om caiway lastig te vallen voor een nieuwer kastje? Of is het alleen een uiterlijk verschil?

https://www.aminocom.com/products/ami...nt-devices

Ik heb zelf de Amino 7X, dit is wat Caiway nu uitlevert. Mijn grootste bezwaar is dat dit kastje geen native 4K aan kan, ik vind dat een epic fail. Andere providers geven vanaf begin dit jaar al 4K-decoders uit.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaccoermers

Bordewolf schreef:

Jaccoermers post=24575

Nu ben ik in het bezit van een aria 7 (dus zonder X). Als ik op despite van amino kijk lijkt er eigenlijk weinig verschil in te zitten (de 7 heeft een optie voor 8 emmc).

Is het de moeite om caiway lastig te vallen voor een nieuwer kastje? Of is het alleen een uiterlijk verschil?

https://www.aminocom.com/products/ami...nt-devices

Ik heb zelf de Amino 7X, dit is wat Caiway nu uitlevert. Mijn grootste bezwaar is dat dit kastje geen native 4K aan kan, ik vind dat een epic fail. Andere providers geven vanaf begin dit jaar al 4K-decoders uit.

Mijn bezwaar is dat ze het internet flink knijpen in de nieuwe abonnementen. 75mb.... Dus weer upgraden en meer geld uitgeven voor dezelfde zenders.

Zit er een zoek functie op die 7x? Bij ziggo kon je zoeken en vond je gewoon replay programma's etc. Helaas is testen weer geen optie
 
Bordewolf

Jaccoermers schreef:

Bordewolf post=24576

Jaccoermers schreef:

Nu ben ik in het bezit van een aria 7 (dus zonder X). Als ik op despite van amino kijk lijkt er eigenlijk weinig verschil in te zitten (de 7 heeft een optie voor 8 emmc).

Is het de moeite om caiway lastig te vallen voor een nieuwer kastje? Of is het alleen een uiterlijk verschil?

https://www.aminocom.com/products/ami...nt-devices

Ik heb zelf de Amino 7X, dit is wat Caiway nu uitlevert. Mijn grootste bezwaar is dat dit kastje geen native 4K aan kan, ik vind dat een epic fail. Andere providers geven vanaf begin dit jaar al 4K-decoders uit.

Mijn bezwaar is dat ze het internet flink knijpen in de nieuwe abonnementen. 75mb.... Dus weer upgraden en meer geld uitgeven voor dezelfde zenders.

Zit er een zoek functie op die 7x? Bij ziggo kon je zoeken en vond je gewoon replay programma's etc. Helaas is testen weer geen optie


Dat alles is wel verbeterd tov het oude platform.
Het internet zal volgend jaar wel weer verdubbeld worden... daar wappert Caiway alle kanten mee op.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaccoermers

Bordewolf schreef:

Jaccoermers post=24577

Bordewolf schreef:

Jaccoermers post=24575

Nu ben ik in het bezit van een aria 7 (dus zonder X). Als ik op despite van amino kijk lijkt er eigenlijk weinig verschil in te zitten (de 7 heeft een optie voor 8 emmc).

Is het de moeite om caiway lastig te vallen voor een nieuwer kastje? Of is het alleen een uiterlijk verschil?

https://www.aminocom.com/products/ami...nt-devices

Ik heb zelf de Amino 7X, dit is wat Caiway nu uitlevert. Mijn grootste bezwaar is dat dit kastje geen native 4K aan kan, ik vind dat een epic fail. Andere providers geven vanaf begin dit jaar al 4K-decoders uit.

Mijn bezwaar is dat ze het internet flink knijpen in de nieuwe abonnementen. 75mb.... Dus weer upgraden en meer geld uitgeven voor dezelfde zenders.

Zit er een zoek functie op die 7x? Bij ziggo kon je zoeken en vond je gewoon replay programma's etc. Helaas is testen weer geen optie


Dat alles is wel verbeterd tov het oude platform.
Het internet zal volgend jaar wel weer verdubbeld worden... daar wappert Caiway alle kanten mee op.
dus je kunt deftig zoeken?
 
Jaccoermers
Is er iemand die weet of Caiway binnenkort gewoon de Amino Amigo 7x gaat leveren? Stoor me enorm aan de "oude" interface en twijfel dus om te "upgraden" naar het nieuwe abonnement. Als dit over korte tijd met de amigo 7x is (en dus native 4k) dan wacht ik nog even. Anders val. Ik ze morgen wel even lastig.
 
Bordewolf

Jaccoermers schreef:

Is er iemand die weet of Caiway binnenkort gewoon de Amino Amigo 7x gaat leveren? Stoor me enorm aan de "oude" interface en twijfel dus om te "upgraden" naar het nieuwe abonnement. Als dit over korte tijd met de amigo 7x is (en dus native 4k) dan wacht ik nog even. Anders val. Ik ze morgen wel even lastig.


Die Amigo komt er heus wel, maar ik verwacht meerkosten voor 4K. Dat is hoe Caiway in het verleden ook heeft gehandeld met zaken die bij andere providers standaard zijn.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervanger voor de Amino Aria 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 mrt 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Advertentie