obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Update Amino 7X
JPvG
Bij mijn vorige amino ging het doorspoelen van programma's met het pijltje naar rechts, was even wennen in het begin maar was eigenlijk wel makkelijk.
Bij de 7x kan ik alleen maar doorspoelen met het 2x, 4x etc
Of heeft iemand een slimme oplossing?

@caiway mooiste zou zijn om een tijd in te kunnen voeren, zoals bij KPN dat je gewoon 8 minuten kunt intypen en doorspoelen.
 
Sokje
Je mag nog blij zijn dat je kunt doorspoelen op de Amino van Caiway.
Regelmatig kan ik geeneens doorspoelen bij programma's terwijl anderen die KPN hebben dit wel kunnen bij dezelfde programma's.

Het blijft zeer behelpen met het beperkte kastje van Caiway.
 
Kroketje

Sokje schreef:

Je mag nog blij zijn dat je kunt doorspoelen op de Amino van Caiway.
Regelmatig kan ik geeneens doorspoelen bij programma's terwijl anderen die KPN hebben dit wel kunnen bij dezelfde programma's.

Het blijft zeer behelpen met het beperkte kastje van Caiway.


Het doorspoelen wordt beperkt door de aanbieder.
b.v. RLT 7. dan kan je de reclame niet doorspoelen.

Groot minpunt bij interactive tv.
Ben je in slaap gevallen en mis het eind. (gebeurd mij vaak),
dan heb je pech.
Bij de nieuwe kastje en opname in de cloud, idem dito.
Dit kan alleen met de etone, waarbij je dan zelfs 2 kanalen kan opnemen.

Dus ik raad ieder af om niet voor de etone te kiezen,
Heeft ook nog een digitaal klokje en niet zou irritant rood lampje.

Alleen de afstand bediening bij de etone is lastig te bedienen.
Moet je heel kort op een knopje drukken, anders staan er tig cyfe
rs i.p.v. 1.
 
cowboyspeedy
Nou ik geloof dat het jaar erg lang duurt dan. Want ben net over op de amino 7x maar heb echt geen dolby er op zitten echt alleen nog maar stereo?
 
Schuttenbeld
Weet iemand wat de status is van de plannen van Caiway en Delta om het geluid te verbeteren? Het upgraden van stereo en Dolby Digital?
 
Bordewolf
Yes, hier komt binnenkort nieuws over incl nieuws over meer audiosporen.
Komende weken ook HD toevoegingen. RTL Lounge, Crime en Telekids en NPO Politiek en Nieuws en mogelijk nog een aantal zenders.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Amino 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
PIEPkleine icoontjes met Amino Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 apr 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Advertentie