obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Caiway 3 of 6 maanden gratis
Highway
Vanaf 10 september zijn er nieuwe Caiway-aanbiedingen!

Voor diverse glasvezelinternet-pakketten geldt: eerste 3 of 6 maanden voor €35 per maand inclusief gratis monteur en gratis verzend- en administratiekosten, geldig voor nieuwe internetklanten bij een contract voor 12 maanden.

De actie eerste 6 maanden voor €35 p.m. geldt voor:
Internet & TV Slim (250 Mbps) – daarna €61.50 per maand
Internet & TV Snel (600 Mbps) – daarna €73.50 per maand
Alleen Internet XL (450 Mbps) – daarna €54.95 per maand

De actie eerste 3 maanden voor €35 p.m. geldt voor:
Internet & TV Voordelig (75 Mbps) - daarna €49.50 per maand.
Alleen Internet (150 Mbps) – daarna prijs €39.95 per maand

Bestellen en alle informatie en prijzen: https://www.caiway.nl/glasvezelgeluk

In alle Internet & TV pakketten is Interactieve TV en een gratis WIFI-modem standaard inbegrepen. Internet wordt geleverd via het snelle en stabiele glasvezelinternetnetwerk van Caiway met 100% snelheidsgarantie.
Bellen via de vaste lijn kan optioneel toegevoegd worden aan de pakketten. De Caiway Internet & TV pakketten zijn niet in heel Nederland leverbaar.
Gewijzigd door Highway op 10 september 2019, 16:10
Handtekening
Wink
 
Bordewolf
Nu dan de vraag. Krijgen bestaande klanten dezelfde korting wanneer men naar een nieuw pakket overstapt?

Wanneer ik het probeer krijg ik alleen Plus TV 2 maanden gratis totaal 22 euro en dat op het 600MBit pakket.

Ik krijg bovendien de melding:
Let op BGG adres. Niet verwerken via deze portal.

Dus opnieuw piesen bestaande klanten naast de pot
Gewijzigd door Bordewolf op 10 september 2019, 17:48
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:

Nu dan de vraag. Krijgen bestaande klanten dezelfde korting wanneer men naar een nieuw pakket overstapt?



Werkt hetzelfde als jaarlijks overstappen van energieleverancier. Als nieuwe klant wordt je nou eenmaal beloond. Caiway geeft aan dat je al korting hebt gehad in het verleden. Het is krom maar helaas werkt het zo. Dus overstappen naar Delta en volgend jaar weer terug naar Caiway.
 
Bordewolf
Ik had andere ervaringen bij Ziggo, daar kon je bij verlenging gewoon mee gaan in de aanbiedingen!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:

Ik had andere ervaringen bij Ziggo, daar kon je bij verlenging gewoon mee gaan in de aanbiedingen!


Nou dat is niet vanzelfsprekend. Tenzij je gaat bellen met afd. verkoop en het woord "opzeggen" gaat gebruiken. Ga ik morgen ook maar eens doen, desnoods gratis fox sports voor 6 maanden. Zal wel hier vermelden wat ik te horen heb gekregen.
 
Bordewolf
Klopt, maar ook die tenzij....

De doen geen moet voor bestaande klanten, we kunnen verder met oude meuk terwijl nieuwe klanten en forse korting krijgen en de nieuwe app en decoders.

Ondertussen mag Caiway ons wel korting gaan geven! Het zou echt andersom moeten zijn!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway 3 of 6 maanden gratis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie