obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay/Delta zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG
cawul
Het is mij de laatste tijd opgevallen dat regelmatig bij 1 zender (kan b.v. NPO2 of NPO3 zijn, maar incidenteel ook een andere) totaal geen programma gegevens verschijnen.
Niet na 5, 10 of een half uur.
Ook niet na heen-en-weer bladeren.
Gewoon niets.

Opnemen kan niet via de EPG, maar ik moet handmatig start- en eindtijd ingeven.

Op de Entone verschijnen dan wel de programma gegevens.
 
IPv6-Router
Ik heb ook last op een wat oudere Samsung televisie. Meestal als ik even langs de kanalen zapt dan vult hij de EPG. Als ik hem laat staan dan duurt het een hele tijd voor de EPG gevuld is.

Op de Entone wordt wel alles gevuld.

ETSI EN 300 707 is de standaard voor EPG, misschien dat Caiway recent een nieuwe release heeft ingezet?
 
cawul

IPv6-Router schreef:

Ik heb ook last op een wat oudere Samsung televisie. Meestal als ik even langs de kanalen zapt dan vult hij de EPG. Als ik hem laat staan dan duurt het een hele tijd voor de EPG gevuld is.

Op de Entone wordt wel alles gevuld.

ETSI EN 300 707 is de standaard voor EPG, misschien dat Caiway recent een nieuwe release heeft ingezet?


Inderdaad, als je even langs de kanalen gaat 'vult' zo'n leeg kanaal zich.
Maar soms lukt dat niet, al ga je 10x heen en weer en wacht je iedere keer een minuutje.
Het is meestal NPO2 of 3.
Na een half uur is 'ie nog niet gevuld.
Op de Entone zijn geen problemen, dus heeft het kennelijk iets met COAX te maken..?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Advertentie