obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Signaalstatus probleem
rayblo
Ik heb een smt-c7140 Samsung.
Het viel mij vandaag op dat ik een signaal status heb van 22 %.
Nieuwe kabel gekocht en rechtsreeks aangesloten vanuit de muur naar de reciever, en nu heb ik 32 %.

Is nu de aansluiting van buiten naar binnen toe kapot? En zo ja kan ik eisen dat deze wordt aangepast door CAIWAY?
 
Rood
De signaalstatus is niet echt boeiend, wat veel belangrijker is, is of je blokken hebt Smile
 
rayblo
Hoe dan ook was de helpdesk het met mij eens dat dit niet goed was, dus aanstaande maandag een monteur in huis !!
 
rayblo
Update : Monteur heeft in de ochtend in de centrale kast geknutseld en bij binnenkomst is de signaal sterkte beter en ontvang ik ook ineens SBS6HD en Veronica HD, iets wat eerst niet was, omdat ik foutcode E48-32 had.

Dus al met al snel opgelost
 
david_meyer23
ik heb nog steeds geen SBS6 HD en Veronica HD na dat ik gezocht heb op me decoder.
 
magicwizz

Quote

david_meyer23 schreef:
ik heb nog steeds geen SBS6 HD en Veronica HD na dat ik gezocht heb op me decoder.


Dit kan kloppen David. Je zit ook in Rekam gebied en daar moet je eerst wachten tot Rekam analoog volledig heeft uitgeschakeld. Zodra analoog uitgeschakeld word in Gouda e.o. dan krijg je hoogstwaarschijnlijk SBS6 en Veronica in HD Wink
 
rayblo

Quote

david_meyer23 schreef:
ik heb nog steeds geen SBS6 HD en Veronica HD na dat ik gezocht heb op me decoder.


heb je wel bijvoorbeeld op kanaal 4 rtl4HD? en op kanaal 7 Rtl7HD?
Zo ja zou ik gewoon een klacht aanmaken en eisen dat een monteur komt kijken.

Ik had eerst ook niet deze zenders en prompt komt iemand kijken en in de ochtend had hij in de kast gezeten en werkte het opeens!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaalstatus probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
Probleem met sitecom router (geen ip) Storing : 13 21 jul 2017
Router probleem ? Hardware instellingen : 6 19 jul 2017
Advertentie