obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Appels met peren
Murgen
Ik probeer eens een vergelijking te maken tussen wat ik nu heb (Caiway Gewoon Slim) en een nieuw pakket (Slim). Dat is best lastig omdat ik nu geen gebruik maak van digitale ontvangers, we hebben voor TV/Radio het coax-netwerk en via een actieve splitter hangen er 4 TV's aan.

Het oude pakket kost me 63 euro per maand en het nieuwe pakket 64 euro (met telefonie optie, we hebben 1 bedraad toestel met ons vaste nummer). Zonder vast nummer 61,50 per maand,

Huidige snelheid 350/350 en nieuw pakket 250/250. Gebruiken we die snelheid? Ik regelmatig omdat ik software test en om de zoveel tijd 20 - 30 GB moet downloaden.

De crux zit in de opties van de digitale ontvangers. Onze Samsung digitale HD recorder begint oud te worden dus opnemen en terugkijken via het netwerk en een app die je ook buitenshuis kan gebruiken zijn aantrekkelijk.

Principieel vind ik het jammer dat de kosten omhoog vliegen. Meer dan 750 euro per jaar voor tv/radio en internet. Ik denk dat het voor ons als Caiway klant belangrijk is te weten hoe lang ze het coax-netwerk nog in de lucht houden. Ik kan me 10/10/2010 nog te goed herinneren toen Caiway in 1 klap de analoge TV de nek omdraaide en wij onze analoge HD recorder niet meer konden gebruiken.
 
Egeels
Mocht je het interessant vinden, hier loopt een discussie met betrekking tot het nieuwe IPTV-platform dat Caiway aan het uitrollen is.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1643651/13
 
Murgen
Dank je!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Appels met peren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie