obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bordewolf
Onderstaande zenders ontbreken nog:

Ketnet
NPO Zappelin
TV Rijnmond
Omroep Brabant
TV Noord
Omroep Zeeland (wellicht in HD omdat deze ook bij Delta in HD is)

ARD, ZDF en Arte nog niet in HD.


Caiway is op de hoogte en is hard aan het werk om dit te verhelpen. Vergeet ook niet dat per morgen er zenders bij komen, dus wie weet gaat men vandaag al sleutelen hieraan.

Maar ik zou zeker geen nieuw pakket nemen, Caiway komt bij jou met een brief voor de migratie. Ik zou dat eerst afwachten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Zijn er al bestaande klanten die brieven hebben gehad over een migratie naar het nieuwe platform ?? Ben erg benieuwd!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Zijn die brieven er dan?
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:


Alles draait op het Delta/Caiway platform. Kortom ook de klanten van Delta die al op dit platform zitten profiteren mee aangezien zij de HD zenders van Caiway erbij krijgen. Andersom krijgen wij dan weer o.a. Euronews HD en TV Zeeland HD erbij en andere zenders van Delta die Caiway nog niet had (en de overige regionalen zal men denk ik nu dan ook naar HD moeten doen, want anders maakt men onderscheid)



Edwinb
Administrator
Berichten: 439
#12
1 uur geleden
Het zenderaanbod van Caiway en DELTA wordt niet gelijk getrokken. Het zijn twee aparte bedrijven met een eigen aanbod van zenders.


Gevonden op het Delta forum reactie van Webcare Delta.
Weer je grote dikke duim gebruikt BordewolfThumbs Up
 
Sokje
Blijkbaar zuigt Bordewolf graag Smile
 
Bordewolf
wacht het nog even af.... Laten we het er op houden dat ik vaker uiteindelijk gelijk had dan jullie hier posten dat ik het uit mijn duim zuig.

Het platform van Caiway geeft namelijk EXACT de zenders door zoals Delta.
ARD, ZDF, Arte, SchlagerTV, TV5, OranjeTV zijn allemaal in SD op het nieuwe platform waarop de Amino's draaien binnen het netwerk van Caiway.

Echter Euronews en Omroep Zeeland zijn in HD (zoals bij Delta ook het geval is en bij Caiway op het oude platform NIET).

Dus nu niet over een maand of twee maand terug komen wanneer Delta opeens allerlei zenders ook naar HD zet, gelijktijdig met Caiway.
Gewijzigd door Bordewolf op 05 juni 2019, 22:25
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:



Dus nu niet over een maand of twee maand terug komen wanneer Delta opeens allerlei zenders ook naar HD zet, gelijktijdig met Caiway.


Is er al wat nieuws te melden?. Zou allemaal op korte termijn plaats vinden volgens jouw duim.Wink
 
Dazzling
Zoals je naam al zegt “hopeloos”

Komt bij de caiway niks zinnigs uit....
 
Bordewolf

Hopeloos schreef:

Bordewolf post=24327



Dus nu niet over een maand of twee maand terug komen wanneer Delta opeens allerlei zenders ook naar HD zet, gelijktijdig met Caiway.


Is er al wat nieuws te melden?. Zou allemaal op korte termijn plaats vinden volgens jouw duim.Wink

Ik had het over 2 maanden aleer de HD zenders voor elkaar zijn. Dat was begin juni.
Ik verwacht zelf of op 1 augustus of op 1 september. Einde jaar moeten alle glasvezelklanten over zijn op het nieuwe platform aldus Caiway. Ik lees daar geen andere berichten over.

Ik lees wel dat nog niet alles goed gaat en dat men er hard mee bezig is.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:

Hopeloos post=24358

Bordewolf schreef:



Dus nu niet over een maand of twee maand terug komen wanneer Delta opeens allerlei zenders ook naar HD zet, gelijktijdig met Caiway.


Is er al wat nieuws te melden?. Zou allemaal op korte termijn plaats vinden volgens jouw duim.Wink

Ik had het over 2 maanden aleer de HD zenders voor elkaar zijn. Dat was begin juni.
Ik verwacht zelf of op 1 augustus .


Al bekend wat je duim aangeeft.Grin

Blijft zo stil.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie