obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Dazzling
Ik zag ineens dat die caiway een 2e app heeft. De “interactieve tv app”

Ik denk dat is mooi. Ik proberen in te loggen maar je raadt het al. Het werkt niet. Ik denk laat ik eens een tweet sturen naar Caiway met de vraag hoe ik moet inloggen.

Blijkt het alleen voor nieuwe klanten te zijn.... Sad

Ze moeten nog een migratie doen zodat bestaande klanten ook kunnen gaan inloggen.
Een datum konden ze nog niet geven maar de Caiway kennende zal het wel ergens eind zomer 2020 zijn...

Weer jammer. Weer een gemiste kans....

(Zag dat er ook een stream icoontje in zit)
 
Bordewolf
Nee, Caiway en Amino geven aan dat de migratie in de loop van 2019 afgerond moet zijn, dan zijn ALLE klanten van Caiway over op het nieuwe platform en de nieuwe decoders. Je kan het optimitisch vinden, maar het oude platform wordt straks niet meer ondersteund en bovendien zal Caiway niet willen dat al hun klanten die nog vlak voor de EK2020 een 4K-televisie kopen niet kunnen kijken naar NPO1 UHD!

Je kan WEL naar een nieuwer pakket overstappen, dan kun je er nu al van profiteren (maar vanzelfsprekend is dat voor menigeen weer duurder).

Alles draait op het Delta/Caiway platform. Kortom ook de klanten van Delta die al op dit platform zitten profiteren mee aangezien zij de HD zenders van Caiway erbij krijgen. Andersom krijgen wij dan weer o.a. Euronews HD en TV Zeeland HD erbij en andere zenders van Delta die Caiway nog niet had (en de overige regionalen zal men denk ik nu dan ook naar HD moeten doen, want anders maakt men onderscheid)

Dat we als bestaande klant niet worden geïnformeerd vind ik heel erg slecht.
Juist de bestaande klant heeft prijsverhoging op prijsverhoging gehad en ziet daar nu nog steeds niets van terug, terwijl nieuwe klanten EN de hoge instapkortingen krijgen EN meteen de nieuwe 4K-decoders en de nieuwe app.


Verder kan ik je nog vertellen dat ik voorlopig blij ben dat we als bestaande klanten nog niet zijn gemigreerd. Reden:
* Ongetwijfeld worden we ook verplicht naar een nieuw pakket over te stappen omdat men met ingang van het nieuwe platform niet 30 pakketten meer gaat ondersteunen
* De nieuwe app en de nieuwe decoders geven nog niet alle zenders die nu in HD zijn in HD door, bijvoorbeeld ARD, ZDF en Arte
* Enkele zenders zijn helemaal nog niet beschikbaar op de nieuwe app.

Je ziet dat ik zelf dus best positief ben, maar niet over de communicatie door Caiway. Toen de nieuwe pakketten begin mei met de nieuwe app beschikbaar waren kwam wel een nieuwsbrief met allerlei onzin dat ik niet kan bestempelen als nieuws ipv de communicatie over deze app. Een goede provider neemt zijn klanten mee met wat ze aan het doen zijn en het hoe en waarom en wat en wanneer....
Gewijzigd door Bordewolf op 25 mei 2019, 18:35
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Waarom zou je verplicht worden nieuwe pakketten af te nemen? Ik denk gewoon dat de klanten die al interactieve ontvangers hebben worden omgezet naar het nieuwe Amino platform en hun huidige pakketten behouden. Twee verschillende interactieve platformen in de lucht houden is nutteloos en duur. Dat gaat echt niet gebeuren.
Dan is wellicht omruilen van de huidige kastjes goedkoper voor DeltaFiber.
 
Bordewolf

Sokje schreef:

Waarom zou je verplicht worden nieuwe pakketten af te nemen? Ik denk gewoon dat de klanten die al interactieve ontvangers hebben worden omgezet naar het nieuwe Amino platform en hun huidige pakketten behouden. Twee verschillende interactieve platformen in de lucht houden is nutteloos en duur. Dat gaat echt niet gebeuren.
Dan is wellicht omruilen van de huidige kastjes goedkoper voor DeltaFiber.


Men gaat ook gebruik maken van de administratieve systemen van Delta. Dus ook in die zijn veranderd er technisch (zelfs met een COAX-abo) nogal iets. Caiway zal kosten wat kost alle oude pakketten uitfaseren. 30 soorten pakketten is niet te overzien.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:



Men gaat ook gebruik maken van de administratieve systemen van Delta. Dus ook in die zijn veranderd er technisch (zelfs met een COAX-abo) nogal iets. Caiway zal kosten wat kost alle oude pakketten uitfaseren. 30 soorten pakketten is niet te overzien.


Bordewolf schreef:

Nee, Caiway en Amino geven aan dat de migratie in de loop van 2019 afgerond moet zijn, dan zijn ALLE klanten van Caiway over op het nieuwe platform en de nieuwe decoders.


Bron??? Of is dit eigen fantasie?
 
Sokje
Bor is zeer behulpzaam maar heeft soms een grote duim Smile
 
Bordewolf
Erg vervelende reactie Sokje... Die reactie heb je al vaker gegeven terwijl dan later bleek dat wat ik schreef gewoon klopte. Ik denk dat een forum niet bedoelt is om elkaar af te vallen, laten we het inhoudelijk houden.

Mijn bron is, en dat schreef ik er al bij, de persberichten van zowel de partij die de administratieve systemen migreert, de partij die het technisch moeten gaan doen Amino (+Roostone) en het bericht van Delta en Caiway en wat ik verder als reacties van Caiway lees.


Nergens staat keihard dat we verplicht naar een ander pakket moeten, maar dat laat zich eerlijk gezegd raden. Aangezien Caiway nergens reageert en geen brieven of fatsoenlijke nieuwsbrieven stuur waarin alles wordt uitgelegd.... dan gaan mensen het zelf invullen.
Maar ik geloof er echt niet in dat er na 2019 nog 30 verschillende pakketten bestaan met verschillende internetsnelheden, maar goed inderdaad dit laatste rust alleen maar op vermoedens, wie weet gaat men daar wel op de oude voet mee door, maar het zou mij verbazen.
Gewijzigd door Bordewolf op 26 mei 2019, 23:05
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Volgens mij val ik je ook niet af, Bor.
 
Bordewolf
Snap ik! Maar hou op te zeggen dat ik alles uit een grote duim zuig. Wanneer ik iets vermoed dat zet ik dat er meestal wel bij. En ja, dat zijn slechts vermoedens op basis van wat ik lees en zie. Nogmaals het zou fijn zijn wanneer Caiway zelf meer duidelijkheid schept naar de bestaande klanten toe.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Nou Bor, misschien weet jij dat ook wel;
Wanneer levert Caiway alle zenders uit zijn pakket op de nieuwe Amino kastjes met het nieuwe platform?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie