obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
bereikbaarheid caiway service desk
willempie
Ik zit nu ruim 25 minuten te wachten bij 30 minuten verbreek ik de verbinding, er waren 12 wachtende voor me, met hoeveel man/vrouw zitten ze daar. Ook erg vervelend dat het tellertje niet afloopt dan weet je waar je aan toe bent. grrr nu 7 dagen werkdagen later en nog niets gehoord over de status van mijn nummer porterings aanvraag. Waarom moet dat allemaal zo lang duren en is de feedback van caiway zo matig? Morgen nog een poging ....
 
maanmist
Tellertje heb ik bij een van mijn vorige meldingen ook al aangekaart.
De medewerker vond het geen slecht idee en zou het doorpassen. Sad
Communicatie........... Caiway-Noway.
 
willempie
Ja zucht en ondertussen is er 90 cent aan mijn geduld verdiend, betaalde service nummers is te gek voor woorden. Verdienen zonder iets te doen, moet ik eens bij mijn baas mee aankomen. "Ik heb een idee zolang de klant op ons wacht laten we ze wachtgeld betalen ......" Ieder bedrijf dat zo opereert is snel out of business.
 
willempie
Hedenochtend nog eens geprobeerd, twee wachtende voor me en na +/- 11 minuten aan de beurt. Toevallig dezelfde dame als de vorige keer (toeval of is zij de enige die daar werkt) de uitvoer van de portering staat voor 5/11 gepland ben benieuwd ...
 
Adios
De wachttijden bij Caiway als je belt zijn berucht.
Er wordt veels te weinig personeel op de helpdesk gezet.

Dit is iets wat al geruime tijd zo is.
Gewijzigd door Adios op 06 november 2010, 08:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bereikbaarheid caiway service desk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie