obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internet verbinding valt weg met splitter er tussen
DH64
Hallo magicwizz,

Een electro monteur heeft de boel eens goed bekeken en concludeerde dat het één en ander geaard moest worden in de meterkast. Hij heeft een dubbel galvanische gescheiden A.O.P en een kwalitatief betere splitter geplaatst.
Tevens heeft hij het gehele huis doorgemeten en kwam tot de conclusie dat de boven verdieping voorzien moeten worden van geaarde stopcontacten. De pc's zijn dus aangesloten op niet geaarde stopcontactenSad en deze veroorzaken dus deze lek. Het vervangen van de stopcontacten is nog niet gerealiseerd maar de verbetering die in de meterkast is aangebracht bied al een verbetering want de modem blijft online.
 
Joke Den Haag

Quote

Joke Den Haag schreef:
Beste Magicwizz,

Bedankt voor je antwoord, ik geloof dat ik het nu een beetje ga begrijpen.

Inderdaad zit de AOP in de meterkast. En vandaar is er een kabel via het plafond naar de woonkamer getrokken naar de einddoos in de woonkamer. TV-R.
Op de AOP staat TRP-10/MI en daaronder 5-862 mHz. Tratec telecom.
Kan hierover niets op Internet vinden.
Ik heb net gebeld met de helpdesk en er mag geen stroom op staan. Dus nu moet ik gaan controleren of dat al bij de AOP is of dat er iets mis is met de bekabeling tussen het AOP en de einddoos.


Joke


De einddoos nagekeken en de kabel opnieuw vast gezet.
En nu inderdaad geen stroom meer op de AOP en einddoos.

Het signaal blijft nu ook op 80% staan, wat hier normaal is.

Joke
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet verbinding valt weg met splitter er tussen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie