obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Zoeken in EPG
cawul
Op voorhand: ik weet niet of de Caiway invloed heeft op de ontwikkeling van de Entone software.

Misschien is het min of meer een standaard pakket waar Caiway hier en daar wat kan aanpassen (kanalen, logo's, dat soort dingen), maar niet zozeer qua nieuwe features.

Bij mijn 'good old' Humax bestaat de mogelijkheid om te zoeken in de EPG. Uiteraard voor zover de gegevens beschikbaar zijn.
Dat kan handig zijn om b.v. een programma te zoeken dat je gemist hebt en dan vast te stellen of en wanneer het wordt herhaald.

Heb gezocht, maar ik meen dat dit niet beschikbaar is op de Entone.

Of zie ik misschien iets over het hoofd?
 
cawul
Nog even als aanvulling op het bovenstaande.

Contact opgenomen met Caiway : de functie 'Zoeken' wordt helaas niet ondersteund.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zoeken in EPG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zenders zoeken TV's met ingebouwde Tuners : 27 20 aug 2017
ben aan het zoeken Algemeen : 3 05 aug 2015
Advertentie