obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Spam
cawul
Ik gebruik Caiway.nl vrij weinig. Ik gebruik Outlook.com
Maar wat ik binnen krijg op caiway is met een enkele uitzondering na altijd spam/scam/phishing, whatever ...


9jerjmZ

bij jullie ook zo ?
Niet zo'n ramp, ik verwijder ze tegelijk, maar ik meende dat Caiway een AV geïnstalleerd had?
 
Highway
Bij mij niet. Maar ik heb ook nog nooit ergens mijn caiway mail adres achtergelaten.
Gebruik jij hem wel actief dan?
Handtekening
Wink
 
cawul
Nee, ik gebruik 'm eigenlijk nooit. Af en toe naar 1 vertrouwd persoon. Maar standaard gebruik ik een Outlook account.

[Off topic]
Hoe bevalt de 5300c ?
Het aantal Humax modellen loopt terug, de 5200c is uit productie.
Vanwege de veranderende markt zullen er waarschijnlijk niet veel modellen meer komen, denk ik.
 
Highway
Die 5300 zit nog nagelnieuw in de doos. Had nog een cisco uit het Ziggo tijdperk en die doet het nog prima.

P.s. wat vind je van het nieuwe thema?
Heeft ook te maken dat de software geupgrade is naar een nieuwere versie.
Handtekening
Wink
 
cawul
Op zich vind ik het nieuwe thema wel een verfraaiing. Puur persoonlijk(!) vind ik dat er nogal kwistig met de ruimte is omgegaan. Puur persoonlijk, nogmaals.
Hoe breed je je browser ook maakt, die Caiway site heeft een maximale breedte en die vind ik enigszins beperkt, helaas.
Met als gevolg dat hier en daar wat 'schipperen' is qua ruimte.

Ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat om eventuele aanpassingen voor te stellen?

Neem als voorbeeld: lijst van berichten. De TS zou vermeld kunnen worden in dezelfde kolom als 'Laatste bericht', of anders: onder de titel van het bericht.

VVPyN6Jm

of..

OLrUFAem

Verder zou het handig zijn om afbeeldingen via drag&drop in een bericht te kunnen plaatsen.

Uploaden is nog steeds een probleem geloof ik (fakepath...)

Dus is imgur de enige mogelijkheid.
 
Highway

cawul schreef:

Puur persoonlijk(!) vind ik dat er nogal kwistig met de ruimte is omgegaan. Puur persoonlijk, nogmaals.
Hoe breed je je browser ook maakt, die Caiway site heeft een maximale breedte en die vind ik enigszins beperkt, helaas.
Met als gevolg dat hier en daar wat 'schipperen' is qua ruimte.
- Ben ik helemaal met je eens. Dit thema is echter de enigste die een beetje fatsoenlijk op een mobiele telefoon weergegeven wordt. Ik ga proberen het thema breder te maken, maar mogelijk breekt dit weer de weergave op mobiel. Ik ga in elk geval experimenteren.

Ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat om eventuele aanpassingen voor te stellen?
- Ik sta open voor suggesties. Als ik het zinvol vind ga ik het proberen te verwezenlijken. Mijn programmeer kennis is echter wel beperkt.

Neem als voorbeeld: lijst van berichten. De TS zou vermeld kunnen worden in dezelfde kolom als 'Laatste bericht', of anders: onder de titel van het bericht.
- In het eerste deel staat auteur, dat is tevens de TS. Kun je een link geven naar een plek waar je dat graag zou willen zien?

Verder zou het handig zijn om afbeeldingen via drag&drop in een bericht te kunnen plaatsen.
- Inderdaad, maar dat gaat mijn programmeerkunsten te boven. Ik ga het voorstellen als "feature" op de site waar de software ontwikkeld wordt.

Uploaden is nog steeds een probleem geloof ik (fakepath...)
- Dat fakepath kun je gewoon negeren. Het is iets van je browser zelf vanwege privacy. Het bestand kun je gewoon uploaden.

Dus is imgur de enige mogelijkheid.
- Probeer het nog eens.


Bedankt voor je feedback. Ik zet in je quote mijn reacties.
Handtekening
Wink
 
cawul
Bijgaand mijn suggestie v.w.b. topic starter en het weghalen van 'discussie' symbool helemaal links.

later..

ik zie het, na het toevoegen van een bestand kan je niet op [Voorbeeld van Antwoord] klikken, dan is het bestand weg.
cawul voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door cawul op 02 mei 2019, 09:33
 
Highway
Ik ga nog even verder prutsen en ook kijken wat ik mooi en wenselijk vind, maar een deel van je voorstel heb ik in elk geval al verwerkt.

Gaat dit de goede kant op?
https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...orum_id=54

Quote

ik zie het, na het toevoegen van een bestand kan je niet op [Voorbeeld van Antwoord] klikken, dan is het bestand weg.

Dat is een bekende bug, die de programmeurs er maar niet uit krijgen.
Handtekening
Wink
 
cawul
Top! Dat ziet er, naar mijn smaak, al beter uit.
Het is uiteraard aan jou om te bepalen hoe de layout van het forum moet zijn.

"Schuchtere' suggesties..
Als je het 'discussie symbool' (ik weet even geen betere naam), helemaal links van de thread wilt behouden, misschien zou je dan voor een kleiner symbool kunnen kiezen?
Denk aan het symbool dat gebruikt wordt onder het gebruikers profiel.
Is ietwat kleiner en (weer puur persoonlijk) ik vind 'm fraaier dan de huidige.
Kolommen "Gezien" "Antwoord' ietsje smaller?
Thread titel vet, zodat het wat beter opvalt?

Ach, het zijn maar kleine dingetjes. Voor de rest vind ik het er prima uitzien.
Het enige was dat ik vond dat de kolombreedte van het bericht wat te smal was en de suggesties hebben betrekking op hoe je die, binnen de gestelde breedte, ietwat kon verbreden.

De rest is dik in orde, vind ik.

1 ding vind ik wel jammer en misschien zou je daar ook naar willen kijken:
Als je in modus 'Snel Antwoord' een bericht schrijft, dan kan je geen bestand meer toevoegen.
Dat is wel het geval als je eerst op 'Reply' klikt.
Sommige andere fora kan je dan switchen naar de volledige editor.
Ik had zoeven, eerst een bericht in 'Snel Antwoord' geschreven, maar wilde een bestand toevoegen. Dus kopieer de tekst naar clipboard, dan overschakelen naar de normale 'Reply' en paste.
Een tip slechts.

Succes!
cawul voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Highway

cawul schreef:

"Schuchtere' suggesties..
Als je het 'discussie symbool' (ik weet even geen betere naam), helemaal links van de thread wilt behouden, misschien zou je dan voor een kleiner symbool kunnen kiezen?
- Kijk ik nog even naar. Mijn doel is wel om tenminste de ruimte om het symbool kleiner te maken, zoals op de startpagina.

Denk aan het symbool dat gebruikt wordt onder het gebruikers profiel.
Is ietwat kleiner en (weer puur persoonlijk) ik vind 'm fraaier dan de huidige.
Kolommen "Gezien" "Antwoord' ietsje smaller?
Thread titel vet, zodat het wat beter opvalt?
- Die kolommen wil ik uiteindelijk hetzelfde maken als op https://caiway.gebruikers.eu/forum/in.../index.php
De Thread titel vet pas ik vandaag nog aan.

1 ding vind ik wel jammer en misschien zou je daar ook naar willen kijken:
Als je in modus 'Snel Antwoord' een bericht schrijft, dan kan je geen bestand meer toevoegen.
Dat is wel het geval als je eerst op 'Reply' klikt.
Sommige andere fora kan je dan switchen naar de volledige editor.
- Klopt ik herken dat van andere forum software. Ik ga het doorgeven aan de ontwikkelaars.


Hoi Cawul, bedankt voor je feedback.
Ik heb in mijn vakantie zo'n 60 sites geupgrade. Het belangrijkste is dat alles werkt, de puntjes op de i komen nog. Ik pak de dingen nu in een wat trager tempo aan.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Spam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie