obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
T-Mobile mobiele leverancier Caiway
Bordewolf
Binnenkort kunnen mobiele telefoon abonnementen van T-Mobile worden afgesloten via Caiway.
In combinatie met internet gaat dit 5 euro korting opleveren op het abonnement met Caiway en nog eens extra kortingen op het mobiele telefonie abonnement.

De mobiele abonnementen worden onder eigen "Mijn Caiwaymobiel"-label verkocht en er is al pilot gedraaid onder een kleine groep klanten.

Resteert de vraag of na dit samenwerkingsverband T-Mobile zelf ook glasvezeldiensten gaat leveren over het EQT-netwerk?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Hier staan de tarieven van de Caiway mobiel bundels.
[url]
https://tweakers.net/nieuws/150886/caiway-start-sim-only-aanbod-via-netwerk-van-t-mobile.html[/url]


Ik vind de bundels die ze bieden totaal niet concurrerend. Diep triest eigenlijk.
Bij Ziggo krijg je behalve korting ook gelijk extra televisiezenders erbij. Maar bij Caiway is het zoals altijd weer ons bin zuunig.
Gewijzigd door Sokje op 28 maart 2019, 19:07
 
Bordewolf
Laten we hopen dat die prijzen bij introductie fors lager zullen uitvallen anders zijn ze behoorlijk van pot gerukt!
Met deze prijzen is de korting een sigaar uit eigen doos EN DAN NOG is het veel te duur.

10GB en onbeperkt bellen kost bij T-Mobile 20 euro !!!!!!!!!!!!! Daar moet de korting dus nog overheen van € 7,50 !!!!
5GB kost 17,50 euro... en daar moet nog korting overheen. bellen kan via internet (whatsapp) dus belbundels doen me niks.

Dus de prijzen die op tweakers staan zijn straalbezopen. Weer een actie van niks, sterker nog een grote graaiactie!

Jammer ik dacht iets positiefs te melden maar Sokje heeft mijn avond met zijn bericht bedorven...

Terug naar het enge bos maar weer huuuuuuu! Ik wil af van dat negatieve... Kan er nu eindelijks eens iets positiefs en klantgerichts komen wat bij de weg blijft qua prijzen?
Iets waar ik niet het idee van krijg dat er gegraaid wordt omdat Caiway nu eenmaal monopolist is???
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Je hoeft niet te hopen, dit zijn gewoon de prijzen.

https://www.caiway.nl/caiway-mobiel

https://www.caiway.nl/application/fil...LR_002.pdf

Het zal echt storm lopen...………..
Gewijzigd door Sokje op 28 maart 2019, 19:28
 
Murgen
Slechte deal ...
 
Sokje
Bij Delta krijg je wel meer extra's als je mobiel afneemt. Zelfs gratis een hogere internetsnelheid, 5 euro korting en een gratis tv pakket.

https://www.delta.nl/mobiel/extras
 
Bordewolf
ook daar zijn de abonnementen zelf sigaren uit eigen doos. Het enige voordeel is mogelijk een extra tv pakket.


Niets gaat bij Caiway of Delta normaal zoals het bij andere providers gaat.

Bij alle andere providers krijg je eerlijke korting en extra op de normale basisprijs van het mobiele abonnement.
Caiway zet zichzelf behoorlijk in zijn hemd door niet de basis T-Mobile prijzen te gebruiken en daar de korting over te geven.

Dit is gewoon de klant een poot uitdraaien en dan ook nog roepen dat je korting krijgt.
Het is gewoon misleidende reclame en een misleidend aanbod zonder enig voordeel voor de klant.
Het voordeel zit bij Caiway gezien het feit dat de prijzen met korting zelfs nog hoger zijn dan T-Mobile.

SCHANDELIJK!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling
Ik kan alleen maar Grin Grin
Wat een kansloze prijzen......
 
Hopeloos

Quote

Dazzling schreef:

Ik kan alleen maar Grin Grin
Wat een kansloze prijzen......


4 jaar geleden waren we er blij mee geweest. Ze blijven echt achter de feiten aan lopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'T-Mobile mobiele leverancier Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie