obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
NPO gemist
Pedro
Sinds enkele dagen is deze faciliteit opeens niet meer beschikbaar. Caiway geeft NPO de schuld, maar ik heb mijn twijfels, temeer omdat men tegen betaling replay TV aanbiedt. Voor ons is NPO gemist belangrijk, omdat we graag 's avonds laat wat TV kijken en dan via het makkelijk bedienbare NPO gemist snel konden selecteren wat we evt willen zien. NPO start via internet is geen alternatief: veel gedoe voordat ik iets op m'n TV heb.
 
Jaco Hage
NPO Gemist is op sommige Smart TV's al maanden niet meer beschikbaar. Op nog oudere TV's worden apps zoals MovieMax, Videoland en YouTube ook niet meer ondersteund.
NPO heeft zijn diensten al langgeleden vervangen door NPO Start waarbij steeds meer klanten moeten (bij) betalen om uitzendingen terug te zien.

Caiway biedt hiervoor als ruil zijn 7 dagen ReplayTV aan via de IPTV ontvanger.

Als je het zelf wilt beheersen en evt wilt uitbreiden dan kun je overwegen een AppleTV, SmartTV, Chromecast etc aan te schaffen. Die basis aanschaf is vanaf ca 39,-euro. Dan kun je eenvoudige alle apps van je telefoon/tablet streamen naar je TV. Idem NPO Start.

NPO Gemist bestaat niet meer en komt ook niet meer terug.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO gemist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO Gemist Storing : 1 20 sep 2016
‘Kabelaars dwingen NPO tot lage kwaliteit streams en gemist’ Algemeen : 4 24 mrt 2016
programa gemist slaat de entone vast Digitale radio of televisie storing : 1 05 feb 2016
uitzending gemist werkt niet Algemeen : 1 04 feb 2016
uitzending gemist hapert CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 03 nov 2014
Advertentie