obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe ab amino werkt niet helemaal goed
JPvG
Gisteren de nieuwe (2e) decoder ontvangen van Caiway. Ik merk behoorlijk wat verschil in snelheid.
Ik loop toch echter wel tegen een dingetje aan.
Ik krijg de nieuwe ab niet goed gekoppeld aan de TV(Philips).
Met de oude ab kon ik het geluid ook via de TV bedienen, maar met de nieuwe lukt dat niet.

Het zijn volgens mij identieke ab's, want de oude doet het met de nieuwe decoder ook. Nu opgelost door de 'oude' te gebruiken voor beneden.
Maar als ik straks boven de nieuwe ab wil koppelen ben ik bang dat ie het ook niet doet.

Weet iemand hoe dit komt?

PS. TV gaat wel aan/uit met de ab
Gewijzigd door JPvG op 01 maart 2019, 09:32
 
Jaco Hage
Klinkt merkwaardig. Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik het geluidsvolume van een TV kon regelen met de afstandsbediening van de decoder. Enkel het volume van de decoder zelf.
 
Sokje
Bij de KPN interactieve televisie afstandsbediening kan je ook instellen dat je het volume van de televisie ermee bedient. Dat is al jaren zo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe ab amino werkt niet helemaal goed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie