obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening
estone
Mijn nieuwe zwarte afstandsbediening voor de nw modem estone, reageert niet op mijn televisie.

Sharp lc 32p55e

Meerder codes geprobeerd, helaas, bij het invoeren van een bepaalde code, bijvoorbeeld 0818, verspringt de zender.

Heeft iemand oplossing
 
Jaco Hage
Sharp universele IR codes TV/LCD tbv Entone.: 0008, 0160, 0219, 0084, 0241, 0060, 0294, 0074

''Overigens leuk om weer eens het ''oude'' Sharp PAL TV scherm nog werkend te zien. Was destijds rond jaar 2006 een gewild en veel verkocht TV scherm.''

Ik hoop dat deze codes je helpen om je scherm weer werkend te krijgen.
 
estone
Vriendelijk bedankt voor uw opties, helaas probleem blijft zodra ik code intik, verplaatst het kanaal.

SHARP is inderdaad uit 2007.
 
paulusmachiel
mijn caiway afstand bediening overgezet dat hij werkt op mijn tv maar moet elke keer de bron veranderen naar HDMI met mijn samsung start hij wel gelijk HDMI gebeld naar caiway hebben geen oplossing verwijzen me naar samsung gebeld en ook geen oplossing hier voor had ik telfort daar geen probleem met de afstand bediening iemand een oplossing? gr. paul.
 
paulusmachiel
Kun je de afstand bediening ook update?
 
Jaco Hage

Quote

paulusmachiel schreef:

mijn caiway afstand bediening overgezet dat hij werkt op mijn tv maar moet elke keer de bron veranderen naar HDMI met mijn samsung start hij wel gelijk HDMI gebeld naar caiway hebben geen oplossing verwijzen me naar samsung gebeld en ook geen oplossing hier voor had ik telfort daar geen probleem met de afstand bediening iemand een oplossing? gr. paul.


Die oplossing is er wel.

Houd de "groene TV power" toets EN de " 1 " toets 3 seconden tegelijk ingedrukt op de Caiway afstandsbediening als de TV op de goede HDMI bron staat.
Dan start de TV wel daarna op de laatste bron keuze op.
 
aadvanraamt
Bedankt voor de tip deze werkt!!
 
estone
werkt deze oplossing ook voor mijn Sharp tv.
 
hs58bor
Hey Jaco,
Het werkt hier ook op mijn Samsung tv.
Toppie bedankt.Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
Advertentie