obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Humax 5050c of een andere
marrich77
Ik ben recent over naar Caiway gegaan.
Gisteren de coax kabels naar de andere tv's in huis getrokken.
Blijkt dat 1 tv te oud is om het digitale kabel signaal te herkennen. Da's dus pech.
Nu adviseren ze bij Caiway dat ik een Humac 5050c aanschaf (via hun of er 1 zoek op marktplaats).

Maar is dit de enige mogelijkheid? Of kan ik ook een ander kastje ertussen zetten?
 
marrich77
Al wat lezers. Geen reacties (ben niet ongeduldig oid Wink )

Maar ben benieuwd of er ook andere humax, of ander merk kastjes tussen gehangen kunnen worden.
 
jj1987
Humax 5050 is wel een oudje al hoor. Zou op marktplaats een humax 5300c zoeken en als je er een harde schijf in wilt en dus ook wilt opnemen een humax 5200c of 5400c. 5400c is de nieuwere en heeft een 1000gb schijf maar is inwendig identiek aan de 5200c. Samsung heeft ook decoders. Die kun je ook gebruiken. Mits ze natuurlijk DVB-c geschikt zijn.
 
marrich77
Thnx hier heb ik wat aan. Ga ik me op die dingen oriƫnteren.
 
jj1987
Als je bijvoorbeeld een humax op de kop tikt en je zet hem terug naar fabrieksinstellingen. Kun je met de onderstaande gegevens voor Schiedam je decoder instellen.

Frequentie: 554.000 MHZ
Network ID: 7244
Modulatie: 64 QAM
Symboolsnelheid: 6900 KS/s

Decoder huren zou ik niet doen. Vind huren altijd zonde. Maandelijks betalen voor een apparaat... enige voordeel als je huurt, is dat als hij kapot is je een vervangend exemplaar krijgt en als je er zelf een koopt zijn de kosten voor jezelf. Als het goed is krijg je de eerste decoder of CI module gratis in bruikleen en de 2e decoder kost je maandelijks geld als je hem huurt. Marktplaats staat vol met decoders voor een paar tientjes.
 
marrich77
Huren was zeker niet mijn bedoeling.
Als ik Caiw goed begreep, is het al meteen betalen voor het 1e kastje. Maar als je een kaartje voor extra pakketten vraagt (ik heb bv Fox Sports op de Itv) dan is dat 1e kaartje gratis.

Zal nog wel even informeren of het 1e kastje 'huren' echt meteen lappen is, of dat die gratis is.

Bedankt voor het doorgeven van de instellingen.
Zullen vast ergens op de site van Caiway staan, maar dit scheelt weer zoeken.
 
jj1987
Eerste decoder staat wel op factuur maar dan op 0,00 euro. Eerste smartcard is gratis en als je extra wilt kosten die helaas per maand extra.
 
marrich77
Dan denk ik dat de regels ondertussen gewijzigd zijn.
Als ik in mijncaiway kijk bij My TV en dat extra iets bestellen kan nergens terugvinden dat ik de 1e niet hoef te betalen.
 
jj1987
https://www.caiway.nl/klantenservice/bestellen/huur-van-apparatuur
 
marrich77
Thnx, ga me even verder verdiepen.
Op de chat met Caiway geven ze nu inderdaad aan dat 1e kastje gratis is als ik een kaartje voor extra zenders erbij vraag (En gezien ik het fox sports abonnement heb, heb ik extra zenders.)
Handtekening
-----------------------------------------------------------------------------------------

Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050c of een andere', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Advertentie